Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

معارفه این شرکت در تاریخ سیزدهم دی ماه جاری ساعت ١٤ و در خیابان شیخ بهائی جنوبی شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی ، خیابان نهم ، پلاک ٦ موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی، سالن آمفی تئائر برگزار می شود. عرضه اولیه سهم ده درصد از سهام شرکت، معادل ٤٤میلیون سهم است...

زمان و مکان معارفه شرکت صنایع تجهزات نفت اعلام شد

بورس24 :شرکت صنایع تجهیزات نفت با نماد "فنفت" در گروه فلزات اساسی جای گرفته و در زمینه تامین و ساخت تجهیزات مورد نیاز خطوط انتقال نفت و گاز (PipingMaterial) و همچنین سرمایه گذاری برای توسعه محصول فعالیت می کند. شرکت صنایع تجهیزات نفت در حال حاضر 5 شرکت وابسته (فناوری تجهیزات سرچاهی (وتکو)، پارس پنگان، تهران سوفا، گسترش شیرسازی و توس پیوند) و یک شرکت تابعه (پیچ و مهره های صنعتی ایران) را تحت پوشش دارد و دارای مشتریان بزرگی نفتی چون شرکت های نفت مناطق نفتخیز جنوب، نفت مناطق مرکزی ایران، نفت فلات قاره، نفت و گاز پارس، منطقه ویژه اقتصادی پارس، پایانه های نفتی ایران، ملی حفاری، ملی پخش فرآورده های نفتی، پالایشگاه های تهران و تبریزو ... است. این شرکت به زودی عرضه اولیه شده و 10درصد سهام ان در بازار دوم فرا بورس معامله می شود.

حبیب محمدیان پور، معاون مالی و اقتصادی شرکت صنایع تجهزات نفت در خصوص زمان معارفه و عرضه این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت:معارفه این شرکت در تاریخ  سیزدهم دی ماه جاری ساعت ١٤ و در خیابان شیخ بهائی جنوبی شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی ، خیابان نهم ، پلاک ٦ ، موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی و سالن آمفی تئائر برگزار می شود. عرضه اولیه سهم ده درصد از سهام شرکت، معادل ٤٤میلیون سهم است.

وی در خصوص تولیدات و محصولات شرکت گفت: شرکت صنایع تجهیزات نفت در سال 70با ماموریت تولید تجهیزات صنعتی مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشی تاسیس گردید. که به عنوان یک شرکت مادر تخصصی شامل 5شرکت تابعه به نام های فناوری تجهیزات سرچاهی(وتکو)، پارس پنگان، تولید شیرهای نفتی تهران سوفا، گسترش شیرسازی و توس پیوند می باشد.
به گفته وی، موشوع فعالیت شرکت و شرکت های تابعه آن در زمینه تولید محصولات سرچاهی و اقلام pining materialمی باشد که شامل انواع شیرآلات صنعتی، اتصالات صنعتی، تجهیزات سرچاهی است.

محمدیان پور گفت: این شرکت از زیر مجموعه های سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت با بهره گیری از متخصصین مجرب و شرکت های کار آمد تابعه خود با خدمت گرفتن از تکنولوژی برتر برخی از شرکت های معتبر جهانی توانسته است جایگاه ویژه ای در عرصه صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی مطابق با استاندارهای بین المللی ایجاد نماید.

این مقام مسئول در خصوص برنامه توسعه این شرکت عنوان کرد: از طرح های توسعه این شرکت تولید زانویی بدون درز تا سایز 36 اینچ با گریدهای کربن استیل و استیل آلیاژی ، تولید سه راهی بدون درز تا سایز 24 اینچ، تولید اتصالات فورجی تا سایز 4اینچ، تولید اتصالات درزدار استنلس استیل، طراحی و ساخت شیرهای استنلس استیل، طراحی و ساخت شیرهای cryogenic است. همچنین این شرکت برای تولید و واردات مواد اولیه از یورو استفاده می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت برنامه افزایش سرمایه دارد؟ گفت: شرکت برای شرکتهای زیر مجموعه برنامه افزایش سرمایه در دست بررسی دارد ولی فعلا برنامه برای افزایش سرمایه خود در دست اقدام نیست ولی با توجه به نیاز توسعه فعالیت و برنامه طرح توسعه شرکتهای تابعه، افزایش سرمایه ضروی است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24