Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

سخنگوی دولت گفت که رشد اقتصادی از مسیر کمک به بخش خصوصی و تخصیص اعبتار به طرح های عمرانی دنبال می شود...

نوبخت: دولت آمادگی همکاری با قوه قضائیه در پرونده بابک زنجانی را دارد...

بورس24 : سخنگوی دولت گفت که رشد اقتصادی از مسیر کمک به بخش خصوصی و تخصیص اعبتار به طرح های عمرانی دنبال می شود. 

محمد باقر نوبخت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات روز گذشته رئیس قوه قضائیه در خصوص کم‌ کاری دولت درباره پرونده بابک زنجانی، گفت: ابتدا لازم است از قوه قضائیه برای بررسی به این پرونده تشکر کنم، پرونده‌ ای بسیار مهم و پراهمیت که فردی نزدیک به ۳ میلیارد دلار از اموال و منابع عمومی را استفاده کرده که اکنون این رقم به قیمت روز بیشتر شده است.

وی افزود: دولت در این‌ باره هر کمکی برای بازگرداندن این منابع به خزانه عمومی انجام می‌ دهد و با قوه قضائیه مساعدت و همکاری داشته و خواهد داشت. فکر می‌ کنم آن بخش‌ هایی که برای وزارت اطلاعات مکشوف است را این وزارتخانه می‌ تواند در قالب اطلاعات کافی پشت پرده در اختیار قوه قضائیه قرار دهد که شناسایی شود، چطور یک نفر می‌ تواند چنین رقم بسیار بزرگی را در اختیار داشته باشد.

نوبخت در ادامه گفت: دولت در هر موردی که قوه قضائیه نظر داشته همکاری می‌ کند، ضمن آنکه از ابتدا پیشگام این اقدام بوده تا ابعاد این فساد بزرگ روشن شود و مردم منتظر اقدام قاطع قوه قضائیه برای بازگرداندن این منابع به خزانه عمومی هستند.

سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به سوال مجدد یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر اینکه رئیس قوه قضائیه مطرح کرده که طبق گفته بابک زنجانی برخی از پول‌ ها به ستاد انتخاباتی روحانی داده شده است،‌ گفت: چنین صحبتی را نشنیده‌ ام اما همواره دولت در این پرونده مطالبه‌ گر بوده و بر ضرورت پیگیری و برگرداندن اموال و دارایی مردم مصر بوده است. اکنون این پرونده در اختیار قوه قضائیه است و انتظار می‌ رود هر چه سریع‌ تر رسیدگی و تعیین تکلیف شود.

نوبخت همچنین تأکید کرد: قوه قضائیه از استقلال کافی برخوردار است. تقاضای ما این است که هر ادعایی را بابک زنجانی مطرح کرده رسیدگی شود و نتیجه آن اعلام و مطرح شود. ما آمادگی داریم هر نوع اطلاعات را به دستگاه قضا ارائه کنیم. 

منبع: آفتاب 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24