Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

غشهداب از جمله معدود سهم های بازار سرمایه بوده که در سال جاری سهامداران خود را ناراضی نکرده و عملکرد خوبی داشته و روز آینده به بازار دوم فرابورس نقل مکان می کند.

شمارش معکوس برای بازگشایی «غشهداب»

نماد شرکت کشت و صنعت ناب خراسان روز چهارشنبه برای اولین بار در بازار دوم فرابورس بازگشایی و آماده معامله خواهد شد. این نماد که در ابتدای سال جاری معاملات خود را در بازار پایه توافقی فرابورس آغاز کرده بود، در کمتر از 9 ماه، راهی بازار دوم فرابورس شد تا نشان دهد پتانسیل بالایی در بین شرکت های غذایی دارد. این شرکت در ابتدا پیش بینی کرده بود سود خود را نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش دهد که این امر علی‏رغم وضعیت نابسامان بورس و کمبود نقدینگی، تا کنون محقق شده است. علاوه بر صادرات به عراق و افغانستان، روسیه مذاکرات خود را با غشهداب آغاز نموده که با توجه به وسیع بودن بازار این کشور، این امر پس از تحقق می تواند سود چشمگیری را نصیب شرکت نماید.

این موارد در کنار کشت وسیع مواد اولیه، کاهش تسهیلات بانکی، تجهیز دستگاه ها به فناوری روز باعث شد تا شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان علیرغم حضور در بازار توافقی، رتبه نود و هشتم بیشترین حجم معاملاتی را به خود اختصاص دهد و رکورددار تقاضا و بالاترین حجم معاملاتی در بین شرکت های غذایی باشد که این مهم، علت توجه اکثر معامله گران تالار حافظ به آن است. با ورود این نماد به بازار دوم فرابورس، معاملات سهم روان تر خواهد شد و از طرفی دیگر، امکان خرید سهم توسط صندوق های سرمایه گذاری نیز فراهم می شود.

افسانه اروجی مدیر عملیات بازار و امور اعضا در گفت و گو با بورس24 تصریح کرد: با توجه به تایید هیات محترم پذیرش اوراق بهادار فرابورس ایران در جلسه روز سه شنبه مورخ 18 آبان 95 مبنی بر ورود شرکت شهداب ناب خراسان به بازار فرابورس، نماد این شرکت روز چهارشنبه مورخ 15 دی ماه بازگشایی خواهد شد. 

شایان ذکر است که شرکت تبرک تصمیم دارد با خروج غشهداب از بازار پایه توافقی، شرکت غپونه را جایگزین آن در این بازار نماید؛ به این امید که این شرکت نیز همانند غشهداب بتواند با سوددهی خوب خود، سهامداران را منتفع نماید.

منبع خبر: سازمان خبری و تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24