Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

رییس جمهور تاکید کرد باید سریعتر نسبت به وضعیت کارگران بیکار شده و کسانی که اموالشان را در حادثه پلاسکو از دست داده‌اند اقدام شود تا از آلام و آثار مخرب این حادثه کاسته شود.

به گزارش خبرآنلاین، حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان که در محل حادثه پلاسکو حضور یافته بود در گفتگو با شبکه خبر گفت: بسیار متاسف هستم از حادثه ای که اینجا هم برای جان و هم اموال هموطنان مان پیش آمد و مشکلاتی را در این منطقه ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: این حادثه برای همه مسئولان درس و هشداری است که در زمینه امن سازی زندگی مردم که جزو حقوق شهروندی است هشیار باشند. شهر امن، فروشگاه امن، محل رفت و آمد امن و زندگی امن و ...جز حقوق شهروندی مردم است.امیدوارم این حادثه بسیار تلخ درسی برای آینده باشد.

به گفته روحانی، همه مسئولان، چه آتشنشانان، چه امدادگران، چه تیم پزشکی، شهرداری و تیم‌های دیگری که برای انتظام امورحضور داشتند، هماهنگی بسیار خوبی داشتند.

روحانی گفت: تاسف زیاد ما برای عزیزانی است که زیر آوار ماندند و نگران آنها هستیم. امیدواریم برخی از آنها سلامت خارج شوند. آنهایی هم که از دست دادیم در دل مردم جاودانه خواهند ماند. کسانی که برای نجات مردم رفتند و خودشان در آتش و دود و آهن گرفتار شدند. خداوند به خانواده آنها صبر دهد. همه ما نسبت به این فداکاری امدادگران و آتش نشانان سر تعظیم فرود می آوریم.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه آوار برداری باید تا خارج شدن همه افراد ادامه یابد، خاطرنشان کرد: امیدواری هرچه سریعتر شرایط این خیابان که محلی تجاری است در شب عید به حالت عادی برگردد. به کارگران هم باید توجه شود و بخش تامین اجتماعی باید سریعتر نسبت به وضعیت کارگران بیکار شده اقدام کند. کسبه ای که اموالشان را از دست داده اند اگر بیمه هستند از طریق بیمه کمک شود بقیه را هم دولت و شهرداری و شورای شهر دست به دست هم خواهیم داد تا آثار این خسارت و آلام آن را کمتر کنیم. از همدلی و همبستگی همه مردم کشور تشکر می کنم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24