Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر کل پیش‌ بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از نفود سامانه هوای سرد به کشور از امروز جمعه خبر داد و گفت...

هواشناسی: دمای هوای تهران امشب به زیر صفر می‌ رسد...

بورس24 : مدیر کل پیش‌ بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از نفود سامانه هوای سرد به کشور از امروز جمعه خبر داد و گفت: دمای هوا در نیمه شمالی کشور کاهش می‌ یابد.

احد وظیفه در گفتگو با مهر، با اشاره به آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی افزود: امروز با فعالیت سامانه بارشی در غرب، دامنه‌ های زاگرس مرکزی، بخش‌ هایی از شمال غرب و دامنه‌ های جنوبی البرز ابرناکی و بارش برف و باران گاهی با وزش باد پیش بینی می‌ شود که بارش‌ ها در بعد از ظهر در استان‌ های کرمانشاه، شمال ایلام، لرستان و چهار محال و بختیاری شدت بیشتری خواهد داشت.

همچنین روز جمعه بر مقدار بارش‌ ها در دامنه‌ های جنوبی البرز نیز افزوده می‌شود و گستره بارش‌ها جنوب غرب، نواحی مرکزی، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور را نیز در بر می‌ گیرد.

وی افزود: روز جمعه بارش‌ ها در استان ایلام، کرمانشاه، لرستان، شمال خوزستان، بخش‌ هایی از همدان، مرکزی قزوین، البرز و تهران شدت بیشتری خواهد داشت و با شمالی شدن جریان‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر، به ویژه در گیلان و مازندران بارش‌ ها تشدید می‌ شود و روز شنبه از مقدار بارش‌ها در جنوب غرب، دامنه‌ های زاگرس و دامنه‌ های جنوبی البرز کاسته می‌شود ولی در شمال غرب، غرب و بخش‌هایی از جنوب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور بارش ادامه خواهد داشت.

وظیفه با اشاره به اینکه در این مدت پدیده رعد و برق و تگرگ در استان‌ های واقع در زاگرس جنوبی و مرکزی دور از انتظار نمی‌ باشد گفت: امروز با افزایش سرعت وزش باد در کشور عراق احتمال وقوع گرد و خاک و انتقال آن به بخش‌ هایی از جنوب غرب و غرب کشور وجود دارد و روز جمعه نیز در برخی نقاط جنوب غرب، جنوب و مرکز نوار شرقی کشور گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌ شود. 

او گفت: روزهای جمعه و شنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد شد و از اواخر وقت روز جمعه و طی روز شنبه با نفوذ هوای سرد دمای هوا در نوار شمالی کشور کاهش می‌ یابد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی خبر داد: بیشینه و کمینه دمای تهران برای امروزبه ۵ و ۱- درجه سانتیگراد می رسد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24