Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

​نماد واتی در اولین روز کاری رسمی سال ٩۶ با اقبال سهامدارن مواجه شد و صف خرید بیش از یک میلیونی داشت.

افزایش سرمایه ٢٠٠ میلیاردی آتیه دماوند از انباشته در راه است

این شرکت در فروردین ماه امسال مجمع عمومی عادی داشته که به تشریح برنامه های آتی خود پرداخته است.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، با توجه به اقبال بازار به سهام آتیه دماوند در سال جاری، نیم نگاهی به مجمع این شرکت و برنامه های آتی آن نشان می دهد که شرکت پتانسیل های خوبی دارد. تعیین تکلیف سهام رسوب کرده در پرتفوی (سهام غیر مدیریتی)، واگذاری بخشی از بلوک شرکت صنایع شیمیایی ایران و خرید سهام دیگر با منابع حاصل از آن، خرید گام به گام سهام استراتژیک و بلند مدت در حداقل 2 سهم دیگر به منظور متنوع سازی پایه های اتکای نقدی شرکت درآینده و توسعه فعالیت های سرمایه گذاری شرکت در اوراق بازده ثابت از برنامه های شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در امور سرمایه گذاری هاست که در مجمع شرکت نیز در این خصوص صحبت شده است.

آتیه دماوند به عنوان یک هلدینگ سرمایه گذاری پروژه های مدیریت و غیر مدیریتی خوبی را در اختیار دارد که شرکت فراورده های ساختمانی (منطقه ویژه اقتصادی خدمات و صنایع نوین ساختمانی فراسا) که طرح جامع آن در بهمن ماه به اتمام رسیده و طرح تفصیلی نیز تا پایان خرداد 96 به انجام می رسد از جمله این طرح هاست. احیاء اراضی شرکت صنایع پوشش که 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شرکت در فراخوان طرح بهره برداری از تاسیسات نفتی بندر جاسک با ظرفیت 10 میلیون بشکه در روز و ارزش سرمایه گذاری حدود 200میلیون یورو از سایر برنامه های این شرکت است.

محمد رضا رستمی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در راستای اجرای پروژه های این شرکت در خصوص احتمال افزایش سرمایه این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: افزایش سرمایه 200 میلیارد تومانی از محل سود انباشته به زودی و در 6ماهه ابتدایی سال 96 انجام خواهد شد.

وی افزود: به دلیل اینکه شرکت برای طرح های توسعه خود موفقیت های بیشتر کسب نماید تمام سود انباشته خود را پس از تقسیم سود امسال به افزایش سرمایه خواهد برد.

رستمی افزود: همانطور که در مجمع شرکت در خصوص برنامه های شرکت صحبت شد در سال 96 به این موارد خواهیم رسید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24