Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

رئیس مرکز علمی کاربردی بانک تجارت، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی مشترک بین این مرکز و سازمان بورس و اوراق بهادار را پلی برای ارتباط صنعت و دانشگاه دانست.

 رئیس مرکز علمی- کاربردی بانک تجارت مطرح کرد: دوره های آموزشی بورس، پل ارتباطی صنعت و دانشگاه

بیتا شایگان به پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، گفت: هدف از امضای تفاهمنامه اخیر با شرکت خدمات اطلاع رسانی بورس و اوراق بهادار توسعه آموزش های کاربردی در حوزه بازار سرمایه خواهد بود.

وی افزود: علاقه مندان و فعالان بازار با حداقل تحصیلات دیپلم از همه طیف ها می توانند در دوره های آموزشی این مرکز که برای بازار کار هدفمند بوده ومورد نیاز نهاد جاافتاده ای همچون سازمانبورس و اوراق بهاداراست ، شرکت کنند.

شایگان ادامه داد: سازمان بورس و اوراق بهادار، بنا به درخواست ها دوره های آموزشی تخصصی را به دانشگاه علمی کاربردیاعلام می کند و ما نیز اساتید مربوط را که حتماً بایستی سابقه کار موثر داشته باشند انتخاب می کنیم ؛ به نحوی که هم حوزه تخصصی را پوشش دهند و هم اینکه آن استانداردهای آموزشی را که از نظر یک نهاد دانشگاهی مد نظر است داشته باشند .

رئیس مرکز علمی کاربردی بانک تجارت گفت: دوره های آموزشی که مراکز علمی کاربردی بانک تجارت برگزار می کند، مورد تایید وزارت علوم است و حوزه پژوهش را نیز با راه اندازی سمینارها، طرح های تحقیقاتی و نشریه پوشش خواهیم داد .

به گفته شایگان، اگرچه ارتباط بین صنعت و دانشگاه از گذشته وجود داشته اما این ارتباطکمرنگ بوده است؛ به همین دلیل،الان نقش دانشگاه علمی کاربردی به عنوان دانشگاه نسل سوم در جذب افراد جویای کارو هدایت سرمایه گذاری ها بسیار مهم است. به ویژه آنکهپتانسیلی که صنعت مالی برای جذب فعالان و نیروی کار دارد خیلی گسترده تر از دیگرصنایع است.

گفتنی است: تفاهم نامه همکاری بین شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با دانشگاه علمی کاربردی بانک تجارت در حاشیه دهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه ( فاینکس 2017) به امضا رسید.

این تفاهمنامه به منظور دستیابی به مشارکت، گسترش و بهره گیری توانایی آموزشی و انتشاراتی در موضوع بازار سرمایه و همکاری بیشتر میان طرفین در شش ماده تنظیم و منعقد شد و راه اندازی دوره های آموزشی بویژه در موضوعات تخصصی مالی اسلامی از دیگر محورهای این تفاهم نامه است .

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس ابراز امیدواری کرده است کهتفاهم نامه همکاری با دانشگاه علمی کاربردی بانک تجارتظرف یک سال آینده به قرارداد اجرایی تبدیل و اثرات آن در حاشیه نمایشگاه یازدهم بورس بانک وبیمه اطلاع رسانی شود

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24