Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تفاهم نامه همکاری میان جمعیت هلال‌احمر و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با هدف اجرایی کردن سیاست‌ها و برنامه‌های کلی بهسازی و نوسازی بافت‌های تاریخی، فرسوده و ناکارآمد شهری به امضا رسید.

 تفاهم‌نامه همکاری هلال‌احمر با وزارت راه درباره بافت‌های فرسوده

به گزارش ایسنا ، در بیست و نهمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار که روز گذشته با حضور عباس آخوندی؛ وزیر راه و شهرسازی، محمدسعید ایزدی؛مصطفی محمدیون؛ دبیرکل جمعیت هلال احمر،معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، محمد شکرچی‌زاده؛ رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازیو سایر اعضای ستاد و مسئولین ذیربطبرگزار شد،تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد همکاری‌های مشترک در زمینه برنامه‌های بهسازی و نوسازی بافت‌های تاریخی، فرسوده و ناکارآمد شهری و توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی(حاشیه‌نشینی) و روستاهای در حریم بلافصل شهرهای کشور بین شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و جمعیت هلال احمر تنظیم، منعقد و مبادله شده است.

هدف از این تفاهم‌نامه، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اجرایی، مدیریتی. حمایتی، علمی، پژوهشی، آموزشی طرفین اجرایی کردن سیاست‌ها و برنامه‌های کلی بهسازی و نوسازی بافت‌های تاریخی، فرسوده و ناکارآمد شهری و توانمندسازی و سازماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی (حاشیه‌نشینی) و روستاهای در حریم بلافصل شهرهای کشور خواهد بود.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، موضوع این تفاهم‌نامه همکاری در زمینه ارتقای فعالیت‌های اجتماعی و امدادی و ارائه خدمات بشر دوستانه به ساکنان مناطق محروم و فقیر سکونتگاه‌های غیررسمی ‍(حاشیه‌نشینی)، روستاهای در حریم بلافصل شهرها، بافت‌های تاریخی، فرسوده و ناکارآمد شهرهای کشور با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های در محورهای مندرج در ماده (۳) این تفاهم‌نامه خواهد بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24