Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

نژادسلیم از توافق سه میلیارد یورویی با یک شرکت اروپایی برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی در عسلویه با هدف تولید ٢ محصول جدید پلیمری خبر داد.

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس؛ نخستین پتروشیمی مشترک ایران و اروپا ساخته می شود/تولید ۲ محصول پلیمری جدید با سرمایه گذاری ۳ میلیارد دلاری

به گزارش پترون، عادل نژادسلیم مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از برنامه ریزی تولید ۲ محصول جدید پلیمری برای نخستین بار در تاریخ صنعت پتروشیمی ایران خبر داد و گفت: این محصولات پلیمری زنجیره محصولی بوده که در ایران تاکنون تولید نشده و در سطح صنایع پتروشیمی جهان هم انحصاری است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس افزود: تفاهم‌نامه ساخت مجتمع جدید پتروشیمی در عسلویه با یک شرکت اروپایی با هدف تولید این 2 محصول خاص پلیمری امضا شده است.

وی با بیان این که در شرایط فعلی روند اجرای این طرح مشترک پتروشیمی در مرحله مطالعات امکان سنجی است، اظهار کرد: با نهایی شدن مذاکرات، به‌زودی جزئیات بیشتری از نوع مشارکت با طرف اروپایی، ظرفیت تولید و ... اعلام خواهد شد.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در باره حجم سرمایه گذاری مشترک برای ساخت این مجتمع پتروشیمی هم توضیح داد: پیش بینی می‌شود حداقل سه میلیارد یورو برای طراحی، ساخت و بهره برداری این طرح پتروشیمی سرمایه گذاری مشترک انجام شود.

نژادسلیم با اشاره به این که یک سرمایه گذاری 1.5 تا 2 میلیارد یورویی نیز برای 2 پروژه دیگر در صنعت پتروشیمی پیش بینی شده است، یادآور شد: در مجموع حدود پنج میلیارد یورو در این سه طرح جدید پتروشیمی سرمایه گذاری خواهد شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24