Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پیش بینی اولیه سود هر سهم ایران خودرو در سال جاری ١٠۴ ریال است که این میزان با عرضه محصولات جدید و ادامه اصلاح ساختار مالی به ٢٠٠ ریال تا پایان امسال افزایش خواهد یافت. این در حالی است که سود هر سهم ایران خودرو در سال ٩۴ فقط ۵۴ ریال بود...

احتمال افزایش سود هر سهم ایران خودرو به ٢٠٠ ریال

بورس24 : پیش بینی اولیه سود هر سهم ایران خودرو در سال جاری 104 ریال است که این میزان با عرضه محصولات جدید و ادامه اصلاح ساختار مالی به 200 ریال تا پایان امسال افزایش خواهد یافت. این در حالی است که سود هر سهم ایران خودرو در سال 94 فقط 54 ریال بود.

طبق آمار منتشر شده در بورس تهران سود هر سهم ایران خودرو در سال مالی 95 با 172 درصد رشد به 147 ریال رسیده است.

قیمت واقعی سهام ایران خودور در بورس در صورت شناسایی پتانسیل ها و توانایی های شرکت به مراتب بیش از بهای فعلی آن در بازار سرمایه خواهد بود. قیمت سهام ایران خودرو در بورس نمایانگر ارزش واقعی آن نیست.

در صورت محاسبه ارزش جایگزینی سرمایه ها و ارزیابی واقعی دارایی های شرکت ایران خودرو به همراه شفافیت در شناخت پتانسیل های پنهان شرکت می توان بهای واقعی سهام را شناسایی و در بازار سرمایه اعمال کرد.

سرمایه گذاری در طرح های توسعه، عدم محاسبه بهای روز شرکت های متعلق به ایران خودرو، تمایل شرکت های تجاری به شراکت در مالکیت، برنامه های برتر تولید ناب و طرح های متنوع فروش های داخلی، عرضه محصولات جدید و صادرات، از مهمترین پتا نسیل های پنهان شرکت ایران خودرو به شمار می رود.

در یک نظرخواهی از مدیران شرکت های کارگزار فعال در بورس اوراق بهادار تهران، 62 درصد آنها ارزش های نهفته در سهام ایران خودرو را بسیار بالا دانستند.

گروه صنعتی ایران خودرو به کارگیری منابع شرکت مادر و شرکت های تابعه جهت فعالیت در بازار سرمایه و تشکیل سبد قدرتمند سهام در بورس اوراق بها دار تهران را سرلوحه کار خود قرار داده است.

به نظر می رسد، گروه صنعتی ایران خودرو برنامه های مدونی را برای ورود شرکت های جدید تحت پوشش این مجموعه به بورس و یا فروش آنها به بخش خصوصی تهیه کرده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24