Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سرپرست دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی از دعوت تعداد ۶٠٠ شرکت سرمایه گذاری خارجی در دومین نمایشگاه بورس و سرمایه گذاری در این استان خبر داد. شکوه میرشاهی گفت: حضور و دعوت از تعداد ۶٠٠ شرکت سرمایه گذاران خارجی و داخلی و مسئولان و دست اندرکاران بازار سرمایه و سرمایه گذاری کشور را از برنامه های پیش بینی شده در این نمایشگاه است. به گزارش خبرنگار ما دومین دوره این نمایشگاه بین المللی بورس و سرمایه گذاری در تاریخ ٢ شهریور ماه الی ٥ شهریور ماه ١٣٩۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد...

دعوت از سرمایه گذاران خارجی برای حضور در نمایشگاه بورس مشهد

بورس24 : سرپرست دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی از دعوت تعداد600 شرکت سرمایه گذاری خارجی در دومین نمایشگاه بورس و سرمایه گذاری در این استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، شکوه میرشاهی در ادامه سخنان خود گفت: گفت: این نمایشگاه در راستای معرفی قابلیت های نهاد های مالی داخلی و خارجی برگزار می شود، که ارکان بازار سرمایه، بانک ها، موسسات تأمین مالی، شرکت های فعال بازار سرمایه، شرکت های بورسی، کارگزاری ها، نهادهای سرمایه گذاری،ستادهای سرمایه گذاری استان ها، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نیز مجریان و دست اندرکاران طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری کشور در بخش های بازار سرمایه، انرژی، گردشگری، مسکن و عمران و شهرسازی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: حضور و دعوت از تعداد 600 شرکت سرمایه گذاران خارجی و داخلی و مسئولان و دست اندرکاران بازار سرمایه و سرمایه گذاری کشور از برنامه های پیش بینی شده در این نمایشگاه است، فرهنگسازی عمومی و بالا بردن سواد مالی اقشار جامعه، ارتقاء صنعت مالی کشور و بالابردن سطح تعاملات بین شرکتی و ارتقاء سطح تعاملات بین المللی صنعت مالی ایران با کشورهای همسایه از جمله اهداف مهم این نمایشگاه به شمار می آید.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی ضمن اشاره به لیست حضور گروه های شرکت کننده در دومین نمایشگاه بورس و سرمایه گذاری ادامه داد: بانک ها، بیمه ها، ارکان بازار سرمایه و بورس ها،شرکت های تأمین سرمایه، شهرداری ها و سازمان های وابسته،موسسات مالی و اعتباری، صرافی ها و لیزینگ ها، شرکت های پذیرفته شده و فعال در بورس اوراق بهادار، شرکت های فعال در بورس کالا و فرابورس، شرکت های کارگزاری و صندوق های سرمایه گذاری مشترک، شرکت های سرمایه گذاری و مشاور سرمایه گذاری،تشکل ها و انجمن ها، مشاور سرمایه گذاری و لیزینگ، سرمایه گذاری و سرمایه پذیری در مسکن، شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات به ویژه در حوزه مالی و سرمایه گذاری، شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی و اعتبار سنجی و موسسات حسابرسی، طرح ها و پروژه های مرتبط با موسسات مالی و اعتباری، لیزینگ و مستغلات. طراحی و ساخت پروژه های عمرانی،مشاوران، پیمانکاران و طراحان، شهرسازی، تعاونی های مسکن، انبوه سازان، طرح ها و پروژه های عمرانی و شهرسازی دربخش های دولتی و خصوصی، بازسازی و زیبا سازی شهرها، پروژه های تولید انبوه سریع، موسسات علمی پژوهشی تحقیقاتی و نشریات تخصصی و نرم افزار، بهسازی بافت های فرسوده، مشاوره و مدیریت سرمایه در بخش مسکن و شهرسازی و عمرانی، فضای سبز و شهرسازی، طراحی و ساخت هتل ها و مراکز گردشگری، معرفی بسته های سرمایه گذاری ادارات کل میراث فرهنگی مراکز استان ها، پروژه های سازمان های سیاحتی و گردشگری، مدیریت سرمایه جهت توسعه زیرساخت ها و گسترش واحدهای اقامتی و مراکز گردشگری و مطبوعات، انتشارات و رسانه های اقتصادی برشمرد.

وی در خصوص نتایج پیش بینی از برگزاری دومین نمایشگاه بورس و سرمایه گذاری در استان گفت" عقد قرارداد ها و تفاهم نامه ها،اجرای دوره های آموزشی جهت معرفی محصولات و فناوری ها، حضور فعال مدیران ارشد صنعت مالی در برنامه های جانبی و محتوایی نمایشگاه، فرصتی مناسب برای شرکت کنندگان داخلی و خارجی جهت آشنایی و رویارویی نزدیک با ظرفیت ها، پتانسیل های سرمایه، گذاری بالفعل و بالقوه در حوزه های بورس، بانک و بیمه و فرصت های سرمایه گذاری است که فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در این زمینه، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید قرار دهند و بادر نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت وسوی رشد این عرصه، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود رامعرفی نمایند.

او همچنین برگزاری این رویداد بزرگ را با مشارکت کلیه دست اندرکاران، گامی رو به جلو در راستای اعتلاء و انعکاسهر چه بیشتر توانمندی های شرکت های حاضر در داخل و حوزه های بین المللی دانست.

گفتنی است، دومین دوره این نمایشگاه بین المللی بورس و سرمایه گذاری درتاریخ ٢ شهریورماه الی ٥ شهریور ماه 1396در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24