Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد از ابتدای سال جاری رشد خوبی داشته و این در حالی است که طی سال های گذشته روند ثابتی را طی کرده است. عمده این رشد قیمتی به اخبار مربوط به شرکت نفت میلاد پارس به عنوان شرکت زیر مجموعه آن باز می گردد. خبر از صادرات محصولات این شرکت هم منجر به اتفاقات مثبت در سهم «بمیلا» شده است...

«بمیلا» در بازار هیجانی و رشدی فولاد چه می کند؟ / مدیر عامل : ما از توافقی خروج می زنیم!

بورس24 : شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد از ابتدای سال جاری رشد خوبی داشته و این در حالی است که طی سال های گذشته روند ثابتی را طی کرده است. عمده این رشد قیمتی به اخبار مربوط به شرکت نفت میلاد پارس به عنوان شرکت زیر مجموعه آن باز می گردد. خبر از صادرات محصولات این شرکت هم منجر به اتفاقات مثبت در سهم «بمیلا» شده است.

محمد آزاد رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در جمع سهامداران در خصوص قیمت و نوسانات نرخ آهن به بورس24 گفت: قیمت آهن در ابتدای سال 94 بسیار بالا بوده و در سال 95 تا مرز 1700 و 1800 هم رشد کرد.

وی ادامه داد: نرخ آهن در سال جاری و در فروردین و اردیبهشت ماه رشد زیادی نکرد. این نوسانات طبیعی بوده و نمی تواند جای نگرانی داشته باشد. عدم عرضه محصولات چینی و از طرفی افزایش قیمت ذغال سنگ منجر شد تا قیمت های داخلی آهن و فولاد بالا رود که در نتیجه قیمت آهن اسفنجی نیز بالا رفت.

وی افزود: در نتیجه شرکت هایی که از آهن اسفنجی استفاده می کنند بهای تمام شده بالایی را تجربه کردند که آن هم منجر به کاهش سود شد. البته همین موضوع منجر به افزایش سود شرکت های تولید شمش آهن و اسلب شد.

وی تصریح کرد: به دلیل این نوسانات ما در شرکت بازرگانی آهن و فولاد میلاد با توجه به نقدینگی شرکت به اندازه نیاز یک هفته خریداری کرده و در طی 10 روز صرف کرده و به فروش می رسانیم. شرکت به جز این موضوع و این راهکار، راهکار دیگری ندارد و باید تمامی جوانب در نظر گرفته شود.

وی درباره افزایش سرمایه شرکت عنوان کرد: شرکت در نظر دارد تا افزایش سرمایه ای ازمحل آورده نقدی عملیاتی کند که طرح توجیهی آن به زودی منتشر خواهد شد. با این موضوع برخی از مشکلات شرکت رفع خواهد شد.

آزاد خاطر نشان کرد: قیمت جهانی آهن رو به رشد است و مجموعه میلاد در نظر دارد تا با توسعه فعالیت های خود در این زمینه موجبات سودآوری شرکت را فراهم آورد. شرکت به طور گسترده تری در سال 96 وارد حوزه خرید و فروش آهن و فولاد خواهد شد.

وی در خصوص خروج بمیلا از بازار توافقی عنوان کرد: این موضوع توسط شرکت و اعضای هیئت مدیره دنبال می شود و طی مشورت با سازمان بورس تلاش می شود تا در سال جاری عملیاتی شود.

رئیس هیئت مدیره آهن و فولاد میلاد بیان داشت: مجموعه میلاد اطلاعات کامل خود را از طریق سامانه رسمی بورس منتسر خواهد کرد و جزئیات در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24