Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

دی ماه سال گذشته نخستین نمایشگاه بورس و فرصت های سرمایه گذاری در مشهد برگزار شد.در سال ٩۵ ارکان بازار سرمایه زیاد این نمایشگاه را جدی نگرفتند و در آن حضور پیدا نکردند، حالا پس از گذشت حدود یک سال رغبت گردانندگان بازار سهام برای حضور نمایشگاهی در مشهد بیشتر شده است.مشهد با بیش از ٣٠ هزار میلیارد تومان گردش مالی سالانه در زمره ۵ شهر بزرگ اقتصادی ایران به شمار می رود...

ارکان بازار سهام به نمایشگاه مشهد می روند...

بورس24 : فرابورس ایران در دومین دوره از نمایشگاه «بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری» که از تاریخ دوم تا پنجم شهریورماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.

فرابورس ایران به‌عنوان یکی از کلیدی‌ترین ارکان بازار سرمایه، هر ساله حضور پررنگی در عرصه نمایشگاهی کشور دارد که چندی پیش نیز با برگزاری بزرگترین رویداد استارتاپ‌های مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقا تحت عنوان «فین‌استارز 2017» در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، حضور اثربخش و متفاوتی از خود نشان داد و توانست بستری مناسب برای ایجاد تعامل میان استارتاپ‌های حوزه‌ مالی و سرمایه‌گذاران فراهم سازد.

فرابورس این بار نیز به منظورمعرفی دستاوردها، ابزارهای معاملاتی و بازارهای جدید از جمله بازار SME، فرهنگ‌سازی در راستای اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین تعامل رو در رو با مخاطبان، در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در غرفه‌ای اختصاصی حضور خواهد داشت.

با توجه به پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری موجود در پایتخت مذهبی کشور، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی می‌تواند راهکاری برای ترویج قابلیت‌ها و خدمات بازار سرمایه باشد و حضور ارکان سرمایه در این نمایشگاه‌ها موقعیت‌های بیشتری برای معرفی امکانات متنوع تامین مالی از طریق این بازار را فراهم می‌سازد.

به علاوه از طریق نمایشگاه‌های بورس، بانک و بیمه شرکت‌هایی که پتانسیل حضور در بازار سرمایه را دارند شناسایی و اطلاعات لازم به آنها ارائه می‌شود تا از این طریق بنگاه‌های اقتصادی به حضور مداوم در بازار رسمی مبادلات اوراق بهادار ترغیب شوند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24