Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

اعتماد به مجوز بود، نه چیز دیگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی مردم کارشناس امور بانکی نیستند که قبل از سپرده گذاری در بانک، ریسک سپرده گذاری مالی در بانک ها مختلف را تحلیل کنند...

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: مردم کارشناس تحلیل ریسک سپرده گذرای در بانک ها نیستند / بانک مرکزی شانه خالی نکند، چون...

بورس24 : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی مردم کارشناس امور بانکی نیستند که قبل از سپرده گذاری در بانک، ریسک سپرده گذاری مالی در بانک ها مختلف را تحلیل کنند.

بور شهاب نادری در گفت و گویی در خصوص نظارت بانک مرکزی بر عملکرد بانک ها و موسسات مالی و اعتباری گفت: باید پذیرفت یکی از دلایل ایجاد مشکلات برای سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری، عدم نظارت موثر از سوی بانک مرکزی بر عملکرد بانک ها بوده است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سوی بانک مرکزی عنوان می شود سپرده گذاران خود باید در زمینه سپرده گذاری در موسسات مالی و اعتباری و بانک ها دقت کنند به دلیل اینکه تمام بانک‌هایی که از نهاد ناظر پولی کشور مجوز دارند در وضعیت یکسانی از لحاظ ریسک قرار ندارند، که این موضوع قابل قبول نیست.

نادری افزود: باید توجه داشت تمامی مردم کارشناس امور بانکی نیستند که قبل از سپرده گذاری در بانک ریسک سپرده گذاری مالی را تحلیل کنند.

وی در ادامه گفت و گوی خود افزود: مردم به مجوزهای ارائه شده از سوی بانک مرکزی به بانک ها اعتماد می کنند، بنابراین بانک ها و بانک مرکزی از اجرای تعهدات خود نباید شانه خالی کنند.

نادری با بیان اینکه نرخ سود وام های بانکی با نرخ تورم رسمی متناسب نیست، گفت:نظارت در زمینه اخذ نرخ سود تسهیلات از مردم ضعیف بوده است و باید بانک مرکزی به نحوی نظارت های خود را تقویت کند که بانک ها در اجرای مقررات شورای پول واعتبار تخلف نکنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: بانک مرکزی در قبال عملکرد بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مسئولیت دارد و باید زمینه ارائه خدمات مطلوب بانکی به مردم را فراهم کند.

منبع: خانه ملت 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24