Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ما قول داده‌ ایم که هر فصل گزارشی را به مردم و نیز رئیس‌ جمهوری ارائه دهیم و روش بودجه‌ ریزی را هم کاملا عملیاتی می‌ کنیم و به روش گذشته این کار را انجام نمی‌ دهیم که دستگاه‌ ها بودجه‌ شان را به علاوه درصدی در اختیار بگیرند، بلکه این بودجه بر اساس قیمت تمام شده هر فعالیتی در دستگاه‌ ها تعیین می‌ شود و...

نوبخت: روش بودجه‌ ریزی را کاملا عملیاتی می‌ کنیم / زین پس این کار به روش گذشته صورت نخواهد پذیرفت

بورس24 : رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ماموریت تمام کسانی که مسئول تهیه برنامه توسعه بودند در حال حاضر نظارت بر این برنامه و معاونت در پروژه پایش آن است. 

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه اولیه جلسه هیات دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ ریزی‌ های دولت برای چهار سال آینده اظهار کرد: ما این برنامه‌ ریزی‌ ها را در دولت قبلی انجام دادیم و در آن دوران وقت زیادی را صرف ارائه برنامه به مجلس کردیم، در حالی که در این دولت برنامه از پیش وجود دارد و دیگر نیازی به برنامه‌ ریزی نیست.

او گفت: بنابراین ماموریت ما نظارت بر اجرای برنامه توسعه است که پیش از این به مجلس ارائه شده و همه کسانی که مسئول تهیه این برنامه بودند، در حال حاضر معاون پروژه پایش و نظارت بر آن هستند.

وی افزود: ما قول داده‌ ایم که هر فصل گزارشی را به مردم و نیز رئیس‌ جمهوری ارائه دهیم و روش بودجه‌ ریزی را هم کاملا عملیاتی می‌ کنیم و به روش گذشته این کار را انجام نمی‌ دهیم که دستگاه‌ ها بودجه‌ شان را به علاوه درصدی در اختیار بگیرند، بلکه این بودجه بر اساس قیمت تمام شده هر فعالیتی در دستگاه‌ ها تعیین می‌ شود و نیز به جای آن که این بودجه در اختیار دستگاه‌ های ملی قرار بگیرد در اختیار استان‌ ها قرار خواهد گرفت تا ان‌ شاء الله با برنامه‌ ریزی منسجم‌ تری مطالبات مردم را عملی کنیم.

منبع: انتخاب 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24