Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سخنانی گفت: معاونت اقتصادی در راستای اجرای مصوبات همکاری و هماهنگی خواهند داشت، اینکه با مکانیزمی به دنبال یک فرمانده بگردیم که بگوید گروهان، به چپ چپ، ‌اقتصاد به راست راست درست نیست، بلکه اقتصاد دستوری نیست و منطقی دارد که...

نوبخت: اقتصاد دستوری نیست، منطق دارد / به دنبال یک فرمانده نگردیم!

بورس24 : نوبخت در پاسخ به این سؤال که ایجاد معاونت اقتصادی در دولت به چه منظوری تشکیل شده و چه وظیفه‌ ای بر عهده خواهد داشت، گفت: در دولت ستاد اقتصادی داریم که ریاست آن بر عهده رئیس‌ جمهور است و سه مسئول دستگاه‌ های ستادی یعنی سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی از اعضای اصلی ستاد هستند و همراه آن مشاوران رئیس‌ جمهور و معاون اول رئیس‌ جمهور به‌عنوان فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در جلسات حضور دارند. 

او گفت: حسب مورد یکی از سه دستگاه اگر پیشنهادی دارد، طرح خود را بیان می‌ کند و از منظرهای مختلف بحث و بررسی می‌شود. این تصمیم از آنجایی‌ که اعمال‌ نظرهای مختلفی روی آن صورت گرفته تکمیل‌ تر بوده و کمتر مواجه می‌ شویم که استادان و نخبگان انتقاد کنند.

دکتر نهاوندیان که هم‌ اکنون معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور هستند از اعضای جلسات بوده و حضور دارند. از این جهت همان اعضایی هستیم که قبلاً بودیم و در مورد مسائل تصمیم‌ گیری می‌ شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: معاونت اقتصادی در راستای اجرای مصوبات همکاری و هماهنگی خواهند داشت، اینکه با مکانیزمی به دنبال یک فرمانده بگردیم که بگوید گروهان، به چپ چپ، ‌اقتصاد به راست راست درست نیست، بلکه اقتصاد دستوری نیست و منطقی دارد. همچنین باید نظرات مقابل نیز شنیده شود.

نوبخت اضافه کرد: هر سازمان و دستگاه مسئولیت خاص خود را دارد و این‌ گونه نیست که یک نفر دستور بدهد و بقیه اجرا کنند.

منبع: انتخاب 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24