Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شهرداری تهران پیشنهاد کرده دو نرم‌ افزار تاکسی‌ نت که باعث کاهش ترافیک و مشکلات مردم شده به شهرداری واگذار شود...

شهرداری تهران: اسنپ و تپسی را بدهید به ما!

بورس24 : شهرداری تهران پیشنهاد کرده دو نرم‌ افزار تاکسی‌ نت که باعث کاهش ترافیک و مشکلات مردم شده به شهرداری واگذار شود. 

بر اساس این گزارش به نقل از مقامات رسمی شهرداری تهران، تاکسی نت ها باعث کاهش ترافیک پایتخت و کم شدن مشکلات مردم شده است. شهرداری تهران می گوید باید تاکسی نت های معروفی که باعث کم شدن ترافیک شده، زیر نظر سازمان های شهرداری تهران قرار گیرد.

در این راستا محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اپلیکیشن‌ های جدید در حوزه حمل‌ و‌ نقل از حجم ترافیک کاسته‌ اند، گفت: اسنپ و تپسی باید زیر نظر تاکسیرانی قرار گیرند.

او درباره رویکرد شهرداری تهران نسبت به فعالیت اسنپ، تپسی و روش‌ های جدید حمل و نقل گفت: این سرویس‌ های جدید حمل‌ و نقل دارای کیفیتی خوبی است و جا دارد از آنها استقبال کنیم، اما به نظرم باید تحت نظارت قرار گیرند.

پورسید آقایی با اشاره به اهمیت روش‌ های حمل‌ و‌ نقل جدید در زندگی روزمره مردم ادامه داد: این اپلیکیشن‌ ها امروز تبدیل به بزرگترین آژانس‌ های سرویسی تاکسی شده‌ اند و در همین راستا باید توسعه یابند و ضوابط تاکسیرانی روی آنها اعمال شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سیستم حمل و نقل عمومی جدید باید تشویق شوند، ادامه داد: این سیستم‌ ها موجب کاهش ترافیک می‌ شوند، چرا که میزان تردد ماشین‌ های خالی در شهر را کم می‌ کنند، منتهی باید زیر نظر تاکسیرانی قرار گیرند.

منبع: خبرآنلاین 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24