Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون در تذکری کتبی که فردا در صحن علنی مجلس قرائت می شود خواستار رسیدگی به وضعیت کارگران هپکو و آذراب خواهند شد.

شرط وزیر اقتصاد برای سهامدار جدید هپکو

به گزارش بورس24 ؛ سیدمهدی مقدسی در جمع خبرنگاران افزود: در راستای پیگیری برای رفع مشکلات آذراب و هپکو امروز در جلسه کمیسیون ویژه اصل ۴۴ که با حضور وزیر امور اقصادی و دارایی معاونان وی برگزار شد، گزارش آخرین وضعیت این واحدها را ارائه داده و در خصوص پرداخت حقوق معوق کارگران تاکید کردم.

وی اظهار کرد: به گفته وزیر اقتصاد چنانچه خریدار سهام هپکو از خصوصی سازی، تا پایان هفته دو ماه حقوق و تا پایان هفته آینده کل معوقات کارگران را تسویه نکند، قرارداد منعقد شده با وی لغو خواهد شد.

وی افزود: در جلسه کمیسیون تخصصی صنایع و معادن نیز گزارش وضعیت این دو واحد ارائه شده و مشکلات کارگران و عدم پرداخت حقوق چندماهه و دیگر مشکلات آنان را تشریح کردم.

وی افزود: پس از بحث و بررسی در خصوص این موضوع، اعضای کمیسیون ضمن حمایت از کارگران، نسبت به تنظیم تذکر کتبی خطاب به رییس جمهور و وزرای صنعت و معدن، اقتصاد و تعاون اقدام کردند که در این تذکر بر فوریت در رسیدگی به مشکلات کارگران هپکو و آذراب و رفع آنها تاکید شده است.

وی تاکید بر اجرای مصوبات جلسه اول مهرماه با تیم اقتصادی دولت در خصوص این واحدهای صنعتی و تسریع در پرداخت حقوق معوق کارگران را از دیگر موارد ذکر شده در این تذکر عنوان کرد.

وی افزود: این تذکر توسط ۲۱ نفر از اعضای کمیسیون امضا شده و فردا در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد نامه ای از طرف کمیسیون در راستای رسیدگی به وضع این کارگران خطاب به رییس جمهور نوشته و در آن در خصوص اجرایی شدن مصوبات جلسه اول مهرماه تاکید شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات اخذ شده در این کمیسیون مقرر شد رییس کمیسیون صنایع و معادن هماهنگی لازم برای پیگیری اجرای این مصوبات را با وزیر صنعت و معدن به انجام رسانده و موضوع را پیگیری کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در مجلس شورای اسلامی به جد پیگیر رفع مشکلات کارگران هستیم، افزود: در این مسیر از ابزار قانونی حداکثر استفاده را خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24