Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه کار کردن تجار و فعالان اقتصادی سالم در فضای کنونی اقتصاد ایران بسیار سخت است، گفت: باید کارتهای بازرگانی صوری و شرکتهای کاغذی را به حداقل رساند.

قاضی سراج: بساط کارتهای بازرگانی صوری باید برچیده شود

به گزارش بورس24 ، مراسم صبحانه کاری فعالان اقتصادی و هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران با قاضی سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور دقایقی قبل در اتاق بازرگانی ایران آغاز شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: فشار روی بازرگان سالم صد برابر بیش از آنچه است که فعالان اقتصادی عنوان می کنند، برخی را ناخودآگاه به کارهای خلاف می کشانند، البته کار سالم در این کشور سخت می توان انجام داد.

قاضی سراج با بیان اینکه می توانیم کمک کرده و کار را پیش بریم، افزود: مشکل دیگر کارت های بازرگانی صوری است که پدر اقتصاد را درآورده است، برخی از افرادی که در این دام افتاده اند، چاره ای ندارند، چراکه نمی توانند کار سالم انجام دهند، پس باید چرایی استفاده از این کارتها را کشف کرد. البته ما در سازمان بازرسی قول می دهیم که در راستای قوانین سازمان برای بهبود این روند، کار کنیم.

وی افزود: سازمان بازرسی کل کشور کاملا همراه با فعالان اقتصادی است، البته نمی شود کارت بازرگانی را برداشت، اما جایگاه و شان بازرگان و تجار، جایگاهی نیست که اکنون در جامعه است، بلکه در هر جامعه ای بازرگان رتبه اول را دارد و صادرکنندگان واقعی، جایگاه و شان بالا دارند، ولی در کشور ما متاسفانه این طور نیست که امیدواریم بتوانیم با همفکری کار را پیش بریم.

قاضی سراج گفت: ما به دنبال این هستیم که امور اصلاح شود، هیچ کس اکنون متاسفانه به هیچ کس اعتماد ندارد، در حالیکه قبل از انقلاب، چک معنا نداشت و حرف تجار و بازرگانان مورد اعتماد بود، اما اکنون صد تا چک هم داده شود، این اطمینان وجود ندارد؛ این در حالی است که فعالان اقتصادی مشکلات در بروکراسی های اداری را به سازمان بازرسی اعلام کنند؛ حتی بازرگانان و تجار خود را معرفی نکنند؛ این در حالی است اگر کارمندی فقط پول میگیرد تا کار انجام شود، به ما آن را معرفی کنید.

وی افزود: ما از تشکیل کمیته با اتاق بازرگانی استقبال می کنیم.

منبع: مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24