Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بهنام چاوشی مدیر عامل شرکت کارگزاری فیروزه در گفت و گو با خبرنگار بورس ٢۴ درباره ویژگی های این صندوق سرمایه گذاری جدید ابراز داشت: پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری فیروزه آسیا از روز دوشنبه چهارم دی ماه آغاز خواهد شد و به مدت سه روز تا چهارشنبه ششم دی ماه ادامه خواهد داشت. این صندوق سرمایه گذاری از نوع ETF بوده و قابل معامله در بورس است...

جزئیات پذیره نویسی یک صندوق قابل معامله جدید

بورس24 : کارگزاری فیروزه آسیا از جمله کارگزارانی است که در حوزه صندوق های سرمایه گذاری خوشنام بوده و عملکرد مطلوبی را در سال های آخر رقم زده است.صندوق سرمایه گذاری فیروزه موفقیت با مدیریت کارگزاری فیروزه موفق شده از سال 89 تاکنون به طور میانگین بازدهی بیش از 6 درصد را در هر ماه کسب کند. اکنون این شرکت کارگزاری قصد دارد با راه اندازی صندوق سرمایه گذاری جدیدی به نام صندوق سرمایه گذاری فیروزه آسیا بار دیگر از تجربیات موفق خود در بازار سرمایه و اوراق بهادار استفاده کند.

صندوق سرمایه گذاری فیروزه آسیا در بانک ها سپرده نمی شود

بهنام چاوشی مدیر عامل شرکت کارگزاری فیروزه در گفت و گو با خبرنگار بورس24 درباره ویژگی های این صندوق سرمایه گذاری جدید ابراز داشت: پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری فیروزه آسیا از روز دوشنبه چهارم دی ماه آغاز خواهد شد و به مدت سه روز تا چهارشنبه ششم دی ماه ادامه خواهد داشت. این صندوق سرمایه گذاری از نوع ETF بوده و قابل معامله در بورس است.

وی افزود: بر اساس امیدنامه صندوق سرمایه گذاری فیروزه آسیا دست کم 80 درصد از نقدینگی صندوق به اوراق با درآمد ثابت مانند اوراق خزانه و مشارکت اختصاص خواهد یافت. برای 20 درصد آن نیز اجازه داریم تا از فرصت های رو به رشد بازار سرمایه استفاده کرده و با تکیه بر تیم تحلیلی قوی و مناسبی که داریم به سهم های کم ریسک و خوب بازار ورود کنیم.

او تاکید کرد: نقدینگی این صندوق از بازار سرمایه جمع آوری خواهد شد و قرار نیست که در بانک ها سپرده شود و بیشتر منابع آن در بازار سرمایه متمرکز خواهد شد.  

در ادامه از چاوشی پرسیدیم که پیش بینی شما از استقبال بازار سرمایه از صندوق فیروزه آسیا چیست؟ وی اظهار داشت: با توجه به این که عملکرد صندوق سرمایه گذاری در سهام کارگزاری فیروزه که صندوق فیروزه موفقیت نام دارد، در سال های اخیر درخشان بوده و در 6 سال اخیر توانسته در زمره 10 صندوق برتر قرار گیرد و پیش بینی می کنیم صندوق فیروزه آسیا نیز با استقبال خوبی از سوی بازار همراه شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24