Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امیر هامونی مدیر عامل فرابورس در گفت و گو با خبرنگار بورس ٢۴ درخصوص زمان عرضه اولیه سهام «نطرین» گفت: عرضه اولیه سهام شرکت عطرین نخ قم به احتمال بسیار قوی فردا انجام خواهد شد.همچنین اطلاعاتی که اخیرا در قالب شفاف سازی در خصوص شرکت عطرین نخ قم منتشر شد اطلاعات جدیدی نیست. این اطلاعات مربوط به سال های گذشته است و سازمان نیز پیش تر آن ها را بررسی کرده است. شرکت عطرین نخ قم اردیبهشت امسال در بازار فرابورس پذیرش شده و برای پذیرش آن اطلاعات قبلی شرکت ملاک قرار نگرفته بلکه وضعیت کنونی شرکت بررسی شده که مشخص شد فروش شرکت کاملا واقعی بوده و فروش ها صوری نبوده اند...

آخرین خبر / مدیرعامل فرابورس : عطرین نخ به احتمال قوی فردا عرضه می شود

بورس24 : امروز قرار بود 15 میلیون و 6 هزار و 450 سهم از سهام شرکت عطرین نخ قم در بازار فرابورس عرضه شود اما با گذشت ساعت ها از زمان انتشار آگهی عرضه اولیه نطرین این عرضه اولیه انجام نشد. سرانجام ناظر بازار فرابورس ساعت 17:23 دقیقه از به تعویق افتادن عرضه اولیه «نطرین» خبر داد.

امیر هامونی مدیر عامل فرابورس در گفت و گو با خبرنگار بورس24 درخصوص زمان عرضه اولیه سهام «نطرین» گفت: عرضه اولیه سهام شرکت عطرین نخ قم به احتمال بسیار قوی فردا انجام خواهد شد.

او درباره علت عدم عرضه اولیه سهام عطرین نخ قم طی امروز اعلام کرد: از شرکت خواسته شد تا برخی از تعهداتی که قبلا نیز ارایه کرده بود را یکبار دیگر ارسال کند. یکی از این موارد تعهد سهامدار عمده مبنی بر پرداخت هزینه های مازاد بر صورت های مالی حسابرسی شده منتهی به 31 شهریور 96 است که در صورت احراز از منابع شخصی سهامدار عمده پرداخت خواهد شد و از این نظر هیچگونه ضرر و زیانی متوجه سایر سهامداران شرکت نخواهد شد.

مدیر عامل فرابورس در ادامه ضمن تشکر از دقت نظر بازار در خصوص شرکت های پذیرش شده در بازار سرمایه تصریح کرد: ما از دقت سهامداران و فعالان بازار سرمایه تشکر می کنیم اما اجازه نمی دهیم که فردی به نام شفافیت در بازار سرمایه اطلاعات قبلی شرکت ها را منتشر کرده و به نوعی نبش قبر نماید.

وی تاکید کرد: آنچه اهمیت دارد این است که این شرکت تصمیم گرفته تا صورت های مالی شفافی داشته باشد و در مسیر شفاف و روشنی قرار گیرد. این که ما بخواهیم اطلاعات 10 سال قبل شرکتی را استخراج کنیم و حساب های قبلی آن را منتشر کنیم زیبنده بازار سرمایه نیست و نباید اجازه دهیم تا اینگونه مسایل بار دیگر تکرار شود.

هامونی با اشاره به این که برخی به نام شفافیت از بازار سوءاستفاده می کنند،گفت: برای ما و بازار سرمایه این مهم است که این شرکت تصمیم گرفته حساب های روشنی داشته باشد و این مهم باید برای ما قابل تقدیر باشد. لازم است تا به چنین شرکت هایی خوش آمدگویی شود و از آن ها استقبال مناسبی صورت گیرد تا سایر شرکت هایی که وضعیت مشابه دارند نیز برای قرارگیری در این مسیر تشویق شوند.

نبش قبر اطلاعاتی کار درستی نیست

در ادامه مدیر عامل فرابورس بیان داشت: اطلاعاتی که اخیرا در قالب شفاف سازی در خصوص شرکت عطرین نخ قم منتشر شد اطلاعات جدیدی نیست. این اطلاعات مربوط به سال های گذشته است و سازمان نیز پیش تر آن ها را بررسی کرده است. شرکت عطرین نخ قم اردیبهشت امسال در بازار فرابورس پذیرش شده و برای پذیرش آن اطلاعات قبلی شرکت ملاک قرار نگرفته بلکه وضعیت کنونی شرکت بررسی شده که مشخص شد فروش شرکت کاملا واقعی بوده و فروش ها صوری نبوده اند.

وی اضافه کرد: ممکن است در گذشته در فروش برخی از کدهای شرکت اقداماتی انجام شده باشد اما مساله مهم این است که سهامدار عمده تعهد کرده که در صورت بروز هرگونه اتفاقی در این خصوص متحمل ضرر و زیان خواهد شد و اگر این اتفاقات مربوط به زمان عدم شفافیت شرکت باشد از جیب شخص سهامدار عمده پرداخت خواهد شد و نه از حساب شرکت.

او در پایان تاکید کرد: بر اساس بررسی های انجام شده شرکت عطرین نخ قم مشکلی برای عرضه اولیه ندارد و آمادگی این عرضه را کاملا داراست بنابراین عرضه اولیه نطرین در روز دوشنبه چهارم دی ماه امسال بسیار محتمل است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24