Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت فیروزه آسیا صرفا از طریق بازار سرمایه صورت می گیرد و از پتانسیل های بازار سرمایه جهت جذب سرمایه استفاده می کند. در نتیجه این عدم ارتباط فیروزا با شبکه بانکی را می توان یکی دیگر از دلایل پذیره نویسی موفق آن در نخستین روز از زمان در نظر گرفته شده برای پذیره نویسی تلقی کرد...

جذب حداکثری صندوق نوپای فیروزه آسیا

بورس24 : صندوق سرمایه گذاری فیروزه آسیا در نخستین روز از پذیره نویسی مورد استقبال قابل توجهی از سوی بازار سرمایه قرار گرفت ، به طوری که 2.5 برابر سرمایه حداقلی برای الزام راه اندازی صندوق را در روز نخست جذب کرد.

این صندوق سرمایه گذاری که از نوع صندوق های با درآمد ثابت است ، در نخستین روز از پذیره نویسی کاملا موفق ظاهر شد و توانست نمره مطلوبی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

حداقل سرمایه لازم برای راه اندازی صندوق 10 میلیارد تومان است که باید از طریق 500 سرمایه گذار جذب شود. امروز صندوق سرمایه گذاری فیروزه آسیا موفق شد در نخستین روز از پذیره نویسی 24 میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه از بازار جذب کند. امروز 627 سرمایه گذار در این پذیره نویسی شرکت کردند تا برگ زرین دیگری در دفتر اعتماد بازار سرمایه به کارگزاری فیروزه آسیا رقم بخورد.

در کنار شرایط مطلوب فعلی بازار سرمایه قطعا عوامل دیگری نیز در استقبال بازار از فیروزا و پذیره نویسی کاملا موفق این صندوق نقش آفرینی کرده اند. بدون شک عملکرد مطلوب و موفق صندوق سرمایه گذاری پیشین این کارگزاری به نام صندوق سرمایه گذاری فیروزه موفقیت تاثیر بسزایی در اقبال سهامداران از این صندوق فیکس اینکام جدید داشته است. صندوق سرمایه گذاری فیروزه موفقیت که با مدیریت کارگزاری فیروزه آسیا توانسته نام خود را در بین 10 صندوق برتر طی 6 سال اخیر قرار دهد از سال 89 تا به امروز با بازدهی ماهانه بالاتر از 6 درصد همراه بوده است.

افزون بر این به نظر می رسد ویژگی های صندوق سرمایه گذاری فیروزه آسیا در جذابیت بالای آن نقش مهمی را ایفا کرده است. زیرا بر اساس امیدنامه صندوق فیروزا قرار نیست که سرمایه جذب شده در بانک ها سپرده گذاری شود. استراتژی این صندوق به این صورت است که 80 درصد از منابع جذب شده از فرصت های اوراق با درآمد ثابت مانند اوراق اخزا و مشارکت استفاده کند و 20 درصد از نقدینگی نیز صرف فرصت های بازار سرمایه و سهام شود.

با توجه به ممنوعیت های جدیدی که بانک مرکزی درباره ممنوعیت صدور واحدهای سرمایه گذاری صندوق ها از طریق شعب بانک ها و موسسات اعتباری وضع کرده و فشاری که بر سازمان بورس تحمیل کرده قطعا یکی دیگر از جذابیت های صندوق سرمایه گذاری فیروزه آسیا عدم اتصال آن به شبکه بانکی است.

پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت فیروزه آسیا صرفا از طریق بازار سرمایه صورت می گیرد و از پتانسیل های بازار سرمایه جهت جذب سرمایه استفاده می کند. در نتیجه این عدم ارتباط فیروزا با شبکه بانکی را می توان یکی دیگر از دلایل پذیره نویسی موفق آن در نخستین روز از زمان در نظر گرفته شده برای پذیره نویسی تلقی کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24