Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

​خریدار هپکو باید با انجام شروط خود و انجام تعهدات ما را مجاب کند که از عهده این کار بر می آید.

حقوق کارگران هپکو تا پایان شهریور پرداخت شد

بورس24 : چندی پیش طی مزایده ای 60.72درصد از بلوک سهام شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو توسط سازمان خصوصی سازی به شرکت هیدرواطلس (سهامی خاص) واگذار شد. این شرکت در زمینه تولید انواع ماشین آلات راه سازی تحت لیسانس کمپانی اطلس آلمان فعال است و به دلیل نزدیکی فعالیتش با شرکت هپکو این انتظار می رود که در آینده مشکلات و چالش های هپکو مرتفع گردد.

جعفر سبحانی، مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص آخرین وضعیت واگذاری سهام شرکت هپکو به خبرنگار بورس24 گفت: این شرکت هر زمان طبق تعهدات خود عمل نکرد و ما احساس کردیم که توانایی انجام تعهدات را ندارد، معامله را ابطال می کنیم.

وی افزود: هنوز به آن مرحله نرسیده ایم و خریدار نیز طبق تعهد پرداخت بدهی خود را از دو سال آینده شروع می کند و حقوق معوق کارگران شرکت را تا شهریور پرداخت کرده است. کما اینکه باید تمام حقوق ها را به طور کامل پرداخت نماید.

سبحانی گفت: امیدواریم این شرکت بتواند به زودی تمام مشکلات را پشت سر گذاشته و اقساط بدهی خود را پرداخت نماید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای پرداخت بدهی های شرکت مهلت در نظر گرفته شده است؟ گفت: زمان مشخصی برای پرداخت بدهی های شرکت در نظر گرفته نشده است، ولی از هر زمانی که پرداخت اقساط آغاز شود، خریدار به انجام تعهدات خود مکلف است و باید طبق تعهدات خود عمل نماید.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: به هر حال خریدار هپکو باید با انجام شروط خود و انجام تعهدات ما را مجاب کند که از عهده این کار بر می آید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24