Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

​سازمان بورس در حال حاضر منتظر ارائه اطلاعات از جانب شرکت است و به محض ارائه این اطلاعات مشکلی برای عرضه وجود ندارد. اگر این اطلاعات ارائه شود همه چیز رفع خواهد شد.

یک مقام نظارتی: لغو عرضه اولیه «نطرین» به سود اهالی بازار بود/ باید حتما اطلاعات مورد نظر را منتشر کنند

بورس24 : طی روز گذشته قرار بود عرضه اولیه شرکت عطرین نخ قم در بازار فرابورس صورت گیرد اما با وجود اینکه زمان عرضه هم مشخص شد، در انتهای این زمان عرضه اولیه کنسل شد که دلیل آن به ارائه اطلاعاتی از جانب شرکت به سازمان بورس باز می گردد. گویا اطلاعاتی مربوط به سال های گذشته و نه سال جاری باید با شفافیت بیشتر منتشر شود. ضمن اینکه اگر این اطلاعات در اختیار سازمان قرار نگیرد عرضه اولیه انجام نخواهد شد.

صابر جعفروند آذر رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی در گفتگو با بورس24 در خصوص عدم عرضه نطرین در معاملات روز گذشته گفت: شرکت عطرین نخ قم مشکلی به لحاظ گزارش های 6 ماهه منتشر شده، ندارد و همه موارد شفاف است. در نتیجه این شرکت از نظر گزارش های 6 ماهه همه آنچه لازم بوده را منتشر کرده است.

وی ادامه داد: اما طی عملیات عرضه شرکت، از حسابرس استعلام مواردی در خصوص سال های گذشته را داشتیم و به این نتیجه رسیدیم تا مشخص شدن این اطلاعات عرضه به تعویق بیفتد. به محض اینکه این اطلاعات نیز از جانب شرکت داده شود مشکلی از نظر ما برای عرضه وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا قبل از عرضه این اقدام صورت نگرفته گفت: وظیفه فرابورس اجرای عملیات بازار بوده و نظارت آن بر عهده سازمان است که این دو موضوع و وظیفه با هم تداخلی ندارند. ما هر زمان متوجه ابهامی در اطلاعات شویم که بتواند منافع سهامداران را به خطر اندازد وارد عمل خواهیم شد. این زمان می تواند حین عرضه هم باشد. استعلاماتی که به حسابرس داده شده منجر شد تا اطلاعات بیشتری از شرکت خواسته شود و تا زمانی که این اطلاعات منتشر نشود عرضه صورت نمی گیرد. اما باید گفت که شرکت از نظر ارائه صورت های مالی 6 ماهه سال جاری با مشکلی رو به رو نیست.

جعفروند گفت: نظارت ما مستمر بوده و مخصوصا قبل از عرضه های اولیه حساسیت بیشتر است. در نتیجه این عدم عرضه به نفع اهالی بازار بوده تا شفافیت لازم از طرف شرکت اعمال شود. ما نمی خواهیم که در آینده سهامداران با مشکلی به جهت ابهام رو به رو شوند. تلاش ما بر این است که اطلاعات برای عرضه کامل باشد و نقصانی در این امر وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: سازمان در حال حاضر منتظر ارائه اطلاعات از جانب شرکت است و به محض ارائه این اطلاعات مشکلی برای عرضه وجود ندارد. اگر این اطلاعات ارائه شود همه چیز رفع خواهد شد.

وی درباره زمان عرضه سهم گفت: هر زمان که اطلاعات از طرف شرکت ارسال شود این کار انجام خواهد شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • رسول ترابیان
    رسول ترابیان

    دستتون درد نکنه ک مردم رو نجات دادین اژ بلاتکلیفی بعدش...

    6 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24