Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وحید روشن قلب ، رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی در خصوص دلایل توقف نماد این شرکت به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: چون پروسه انتخاب اعضا هیات مدیره طبق مفاد اساسنامه شرکت رعایت نشده ،به همین دلیل تا تعیین تکلیف امکان ثبت صورت جلسه مجمع برای جلوگیری از تبعات احتمالی آتی، فعلا نماد بازگشایی نمی شود...

درخواست سهامداران از بورس برای بازگشایی نماد «وبیمه» / دلیل توقف نماد این شرکت چیست!؟

بورس24 : در روز سیزدهم آبان ماه جاری، آخرین معامله سهام "وبیمه" با قیمت 3349ریال انجام شد. از آن زمان تا به امروز که حدود 2ماه می گذرد ، نماد شرکت هنوز بازگشایی نشده و این موضوع سهامدران را نگران می کند.اما آیا این شرکت مشکل غیر قابل حلی دارد که هنوز بازگشایی نشده؟ مخصوصا که با توجه به دستور العمل جدید می توان به راحتی متوجه شد دلیل توقف نماد ها چیست و اساسا مشکل از کجاست؟

با این حال گروهی از سهامدارن شرکت، طی نامه ای به مدیریت نظارت بر ناشران بورس خواستار رسیدگی به روند پرونده بورسی این سهم و رفع مشکلات شرکت از طریق بررسی سازمان بر نحوه اطلاعات دهی شرکت و آخرین تحولات آن شده اند.

البته موضوع اصلی این شرکت به هیات مدیره جدید برمی گردد که یک عضو آن شخص حقیقی بوده و هنوز تایید صلاحیت آن گرفته نشده است و تا زمانی که تاییدیه این شخص حقیقی دریافت نشود ، دستور جلسه مجمع ثبت نخواهد شد.

وحید روشن قلب ، رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی در خصوص دلایل توقف نماد این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: چون پروسه انتخاب اعضا هیات مدیره طبق مفاد اساسنامه شرکت رعایت نشده ،به همین دلیل تا تعیین تکلیف امکان ثبت صورت جلسه مجمع برای جلوگیری از تبعات احتمالی آتی، فعلا نماد بازگشایی نمی شود.

وی افزود: این شرکت موارد کسری اطلاعات برای افشا ندارد و تنها موضوع ثبت صورت جلسه مجمع است.

روشن قلب گفت: این که چه زمانی پروسه ثبت طول می کشد در اختیار سازمان نبوده و بازگشایی زمان نماد هم مشخص نیست.

سهامداران سرمایه گذاری صنعت بیمه در نامه ای خطاب به مدیر اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار نوشته اند : اینجانبان گروهی از سهامداران حقیقی در سایه نظارت آن مقام عالی حاضر به سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران گشته و بدین ترتیب درآمدی را جهت امرار معاش خود و خانواه فراهم می نماییم. اخیرا اقدام به خرید سهام شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه یا نماد و بیمه نموده ایم. با توجه به اینکه به کرار با مسولین محترم امور سهام شرکت مذکور تماس تلفنی گرفتیم ولی پاسخی روشن دریافت ننمودیم. علیهذا با توجه به اینکه یک ماه از مجمع سالیانه گذشته و تمام گذارشات درخواستی سازمان فرستاده شده همچنان نماد بسته و در ابهام قرار دارد ، انتظار بررسی هر چه سریعتر از طرف مسولین فعال و همیشه کوشا و ناظر بر اطلاعات منتشره توسط همکاران شما را در واحد نظارت بر ناشران مطابق ماده 7 قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ا را نیز داریم.لذا خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به پیگیری و بررسی هر چه سریعتر و اطلاعات لازمه از طرف شرکت اقدام نموده و از طریق کدال بازار سرمایه را به وضعیت فعلی و چگونگی تصمیم گیری در مورد بازگشایی سهام مورد نظر مطلع فرمایید. لازم بذکر است که مدت مدیدیست که با ابهامات موجود امکان خرید و فروش سهام آنها برای هیچ فردی میسر نیست و سبب شده که قسمت اعظمی از سرمایه نقدی اینجانبان راکد و غیر قابل بهره برداری باشد.»

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24