Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

یک عضو شورای بورس : سهامداران نباید قیمت خرید خود را مبنای فروش بگذارند، این مبنا اشتباه است و دارندگان سهمی که فکر می کنند قیمت پایین است در فروش سهم اختیار دارند، پرونده کنتورسازی در جریان رسیدگی بوده و کسانی که سهم خود را نفروشند می توانند تا زمان رفع ابهام و رسیدگی به پرونده آن صبر کنند تا رفع مشکل شود. سپس از طریق معاملات بازار و در قیمت های مورد نظر آن را بفروشند...

درباره بازخرید سهام کنتورسازی / خریداران با پیگیری های مکرر بورس پای میز معامله نشستند!

بورس24 : امروز 20 دی ماه قرار است که قسمتی از سهام کنتورسازی در قیمت 2100 تا 2200 مورد معامله قرار گیرد.خریداران این سهم گروه هایی از بانک ها بوده که با توجه به مشکلات این سهم پا پیش گذاشته و متقاضی آن شدند تا بخشی از سهام این شرکت را بخرند، اما قیمت سهم به گونه ای تعیین شد که سهامداران خرد را به شدت ناراضی کرد.

قاسم محسنی عضو شورای بورس در گفت و گو با بورس24 در خصوص اجرایی شدن فرآیند بازخرید سهام کنتورسازی گفت: همان طور که می دانید امروز 20 دی ماه قرار بر این بوده که سهامداران کنتورسازی که تا 2000 سهم دارند در قیمت 2100 تا 2200 تومان بتوانند هر سهم خود را بفروشند.

وی ادامه داد: این معامله اختیاری است و کسانی که دارنده سهم هستند در فروش آن اختیار دارند و چنانچه نسبت به قیمت سهم اعتراضی دارند می توانند سهم خود را نگه داشته و نفروشند. مسلما هر معامله ای یک خریدار و یک فروشنده دارد و چنانچه تمایلی به فروش وجود ندارد می توانند سهم خود را نفروشند.

وی ادامه داد: بازه قیمتی تعیین شده بر مبنای آخرین قیمت روز قبل از بسته شدن و براساس سودآوری سهم تعیین می شود و نه براساس قیمت فروش، این که سهم چقدر ارزش دارد مورد محاسبه قرار می گیرد، ضمن این که قیمت های بیان شده به گونه ای است که با تلاش های سازمان بورس به این محدوده رسیده است و از نظر خریداران سقف قیمتی سهم است.

وی تاکید کرد: سهامداران نباید قیمت خرید خود را مبنای فروش بگذارند، این مبنا اشتباه است و دارندگان سهمی که فکر می کنند قیمت پایین است در فروش سهم اختیار دارند، پرونده کنتورسازی در جریان رسیدگی بوده و کسانی که سهم خود را نفروشند می توانند تا زمان رفع ابهام و رسیدگی به پرونده آن صبر کنند تا رفع مشکل شود. سپس از طریق معاملات بازار و در قیمت های مورد نظر آن را بفروشند.

وی تاکید کرد: سهامداران در نظر بگیرند شرایط کنتورسازی به گونه ای است که هر کسی حاضر به خرید آن نیست. جذب این خریداران با پیگیری های زیاد سازمان بورس بوده که به این نتیجه رسیده است.

هنوز دستور اجرا صادر نشده!

در ادامه علی صحرایی معاون عملیات بازار بورس تهران در این خصوص گفت: هنوز برای اجرائی شدن این معامله چیزی به بورس ابلاغ نشده و به محض این که اجرائیه لازم به بورس ابلاغ شود معامله صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برنامه عملیاتی شدن این معامله در دست سازمان بورس بوده و هم اکنون در جلسه ای در حال بررسی است. شرکت بورس نیز به ابلاغیه سازمان بورس عمل خواهد کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24