Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

​در گذشته اظهار نظرهایی بوده است که چرخه فروش شرکت و فروش هایی که انجام شده صوری بوده است و این مورد در فضای مجازی اعلام شد. اما بر اساس ارائه اطلاعات از سوی حسابرس شرکت نتیجه آن شد که این فروش ها در واقع صوری نبوده و فروش ها واقعی بوده است.

سرنوشت «نطرین» چه شد؟/ مدیرعامل فرابورس: حسابرس اعلام کرد فروش های شرکت واقعی است نه صوری

بورس24 : «نطرین» نمادی است که نیامده درگیر حواشی شد و از عرضه اولیه جا ماند. مسئولان فرابورس ترجیح دادند تا شفافیت حاکم باشد نه عرضه های شتاب زده.

یکی از شرکت هایی که در لیست عرضه اولیه بازار فرابورس بود شرکت عطرین نخ قم بود. قرار بود تا این شرکت سوم دی ماه سال جاری به روش ثبت سفارش به بازار عرضه شود، آن هم در محدوده قیمتی 4780 تا 5019 ریالی و سهمیه هر کد معاملاتی نیز 125 سهم بود اما نشد...

مطالب متعددی در خصوص اینکه شرکت فروش صوری دارد و بدهی های خود را نمی تواند تسویه کند و مواردی از این قسم در فضای مجازی دست به دست شد و در نهایت فرابورس را برآن داشت تا پیش از عرضه این شرکت در راستای شفافیت عرضه را به تعویق بیاندازد اما پس از گذشت بیش از یک ماه عطرین نخ قم در چه مرحله ای به سر می برد؟

امروز دهم بهمن ماه است و از تعویق این عرضه 38 روز می گذرد. امیر هامونی مدیر عامل شرکت فرابورس در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص این شرکت و اینکه آیا این شرکت نهایتا عرضه می شود یا خیر به بورس24 گفت: سازمان بورس و فرابورس مکاتباتی را با حسابرس در حال انجام دارند که پس از به نتیجه رسیدن این مکاتبات می توانیم موانع عرضه اولیه «نطرین» را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: در همین خصوص بحث هایی مطرح بود و برخی از به ظاهر سهامداران در کانال های تلگرامی که اعضای آنها نیز کم نبودند اقداماتی را انجام دادند و بعضا باج خواهی کرده بودند. پرونده قضائی برای این مورد باز شده و پیگیری قضائی در حال انجام است.

هامونی گفت: در گذشته اظهار نظرهایی بوده است که چرخه فروش شرکت و فروش هایی که انجام شده صوری بوده است و این مورد در فضای مجازی اعلام شد. اما بر اساس ارائه اطلاعات از سوی حسابرس شرکت نتیجه آن شد که این فروش ها در واقع صوری نبوده و فروش ها واقعی بوده است.

وی گفت:شاید بعضا شرکت به افرادی که در لیست ممنوعه اداره مالیات بودند فروش انجام داده اما فروش ها واقعی بوده. بر همین اساس علی الظاهر مشکل خاصی با توجه به گزارش حسابرس وجود ندارد. اما باز هم باید بررسی های مجدد و تکمیلی صورت بگیرد و در صورت نهایی شدن نتایج عرضه عملیاتی خواهد شد.

مدیر عامل فرابورس در پاسخ به این سوال که آیا «نطرین» امسال عرضه می شود گفت: در تلاشیم که این اتفاق عملیاتی شود اما نتیجه بستگی به خود شرکت و حسابرس دارد و طبق اظهار نظر اعلامی تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در خصوص عرضه های آتی هم گفت: تا پایان سال شرکت های جدیدی وارد تابلوی فرابورس خواهند شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24