Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بسیاری از سهامداران شرکت از وضعیت توقف نماد و دلایل این توقف شکایت دارند. چرا که نمی توانند دلیل قانع کننده ای برای این توقف چند ماهه پیدا کنند.

توقف «وملت» سه ماهه شد/ یک مقام نظارتی: نماد تا زمان حل مشکل عدم اظهار نظر حسابرس متوقف می ماند

بورس24 : سرمایه گذاری ملت با نماد «وملت» از اسفند سال گذشته تا کنون متوقف شده است که البته با توجه به دستورالعمل جدید سازمان در خصوص توقف و بازگشایی نماد ها٬ این شرکت باید پیش از این بازگشایی می شد.

بر همین اساس بسیاری از سهامداران شرکت از وضعیت توقف نماد و دلایل این توقف شکایت دارند. چرا که نمی توانند دلیل قانع کننده ای برای این توقف چند ماهه پیدا کنند.

وحید روشن قلب٬ رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی در خصوص علت توقف نماد شرکت سرمایه‌گذاری ملت به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت سرمایه گذاری ملت همانطور که در بندهای حسابرسی آورده شده از سوی حسابرس با عدم اظهار نظر مواجه شده است.

وی گفت: مادامی که مشکل عدم اظهار نظر حسابرس در خصوص بندهای شرکت مشخص نشود، نماد بازگشایی نمی شود.

او ادامه داد: البته این شرکت هنوز لغو پذیرش نشده است ولی باید مشکلات آن رفع گردد. در خصوص لغو پذیرش این شرکت بنده اطلاعی ندارم.

گفتنی است که در بند ۱۲عدم اظهار نظر به ابهام مندرج در بند ۴ اشاره کرده است.

بند4. با توجه به مورد مندرج در یادداشت توضیحی۳-۳۲، در سال ۸۷ تعداد۱۱۲۴۹۲۵۰ سهم از سهام شرکت بین المللی کشت و صنعت چین چین به مبلغ ۱۳۰۰۰ میلیون ریال به شرکت تعاونی سرمایه گذاری ایثارگران خراسان رضوی فروخته شده. لیکن سهام مذکور بنام خریدار منتقل نشده است که در این ارتباط دعوی حقوقی در دادگاه مشهد از طرف خریدار مطرح شده و در رای صادره مورخ ۱۰ فروردین ماه ۹۶ شعبه ۱۵ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی امام خمینی شهرستان مشهد، شرکت مورد رسیدگی محکوم به پرداخت مبلغ ۱۰۰۰۰۰ میلیون ریال وجه التزام و روزانه مبلغ ۱۰۰۰ میلیون ریال خسارت از تاریخ ۱۵ تیر ماه ۸۷ تا زمان اجرای حکم گردیده و ختم رسیدگی و رد واخواهی شرکت اعلام شده است. طبق اظهارات شرکت، نسبت به وجه التزام مندرج در رای مذکور اعتراض و به دلیل عدم توانایی در تامین هزینه دادرسی در خصوص جریمه فوق تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ آئین دادرسی شده است. با توجه به مراتب فوق و براساس ارزیابی انجام شده آثار احتمالی ناشی از ابهام مذکور بر صورتهای مالی مورد گزارش اساسی می باشد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24