Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

آنچه دولت برای ثبات بازار تصمیم گرفته این است که درباره کالاهای اساسی به علاوه دارو و تجهیزات پزشکی به سمت کنترل برویم اما درباره دیگر اقلام ضوابط قیمت‌گذاری را بخش خصوصی باید وضع کنند و تنها ملاحظه‌ای که دولت دارد، هماهنگی در اعلام قیمت است.

وزیر صمت از قیمت گذاری دستوری و مداخله در بازارها کناره گیری کرد / شریعتمداری: فقط درباره کالاهای اساسی به سمت کنترل می رویم، بخش خصوصی خودش درباره سایر کالاها تصمیم گیری کند

بورس24 : محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت یادداشتی درباره وضعیت اخیر اقتصادی ایران نوشته که بخشی از آن را می خوانید:

آنچه دولت برای ثبات بازار تصمیم گرفته این است که درباره کالاهای اساسی به علاوه دارو و تجهیزات پزشکی به سمت کنترل برویم اما درباره دیگر اقلام ضوابط قیمت‌گذاری را بخش خصوصی باید وضع کنند و تنها ملاحظه‌ای که دولت دارد، هماهنگی در اعلام قیمت است.همچنین واردکنندگان باید در نظر داشته باشند که اگر می‌خواهند کالایشان احتکار محسوب نشود، باید مشخصات کالا را در سامانه جامع انبارها ثبت کند و این راهی است که به مردم عزیز برای تامین و توزیع کالا اطمینان خواهد داد.

دولت برای برقراری یک ارتباط سیستماتیک با بخش خصوصی آماده است و آماده برای همراهی و استفاده از مشاوران صادق خود در بخش خصوصی است. انتظار دولت حضور فعالانه نمایندگان باتجربه بخش خصوصی در فرآیند تصمیم‌گیری‌ها است. دکتر روحانی کابینه را موظف کرده‌ با مراجع فکری جامعه گفت‌وگوی نزدیک داشته باشند؛ من به نمایندگی از صنعت گزارش صحبت‌های دلسوزانه شما را به دولت خواهم داد و از شما دعوت می‌کنم در کنار تصمیم‌گیران صنعت کشور در فرآیند تصمیم‌گیری‌ها یاری‌رسانی کنید تا از این مقطع تاریخی با کمک هم به سلامت عبور کنیم.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24