Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سعید محبی فرد معاون مالی و اقتصادی هلدینگ خلیج فارس در مورد افزایش سرمایه پیش روی این شرکت به خبرنگار بورس ٢۴گفت: برنامه افزایش سرمایه شرکت هلدینگ خلیج فارس از گذشته در دستور کار اعضای هیات مدیره شرکت بوده و مصوبه اجرای آن در اختیار هیئت مدیره قرار گرفته است.

غول بورس ٣٠ مهر به مجمع می رود / اعمال افزایش سرمایه جذاب تا قبل از گردهمایی سالانه سهامداران

بورس24 :سال گذشته بود که مجمع شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ 50 هزار میلیارد ریال به مبلغ  91 هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته موافقت کرد و اختیار عملی نمودن آن و اصلاح ماده مربوطه در اساسنامه را پس از اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار طی یک یا چند مرحله به مدت 2 سال به هیات مدیره داد. افزایش سرمایه 83درصدی «فارس» تا قبل از مجمع عمومی عادی سالیانه که ۳۰مهر ماه برگزار خواهد شد ؛ انجام می شود و به ثبت می رسد تا سهامداران شرکت با سرمایه بیشتری و تعداد سهام بیشتری به مجمع عمومی عادی دعوت شوند.

سعید محبی فرد معاون مالی و اقتصادی هلدینگ خلیج فارس در مورد افزایش سرمایه پیش روی این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: برنامه افزایش سرمایه شرکت هلدینگ خلیج فارس از گذشته در دستور کار اعضای هیات مدیره شرکت بوده و مصوبه اجرای آن در اختیار هیئت مدیره قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این افزایش سرمایه که سال گذشته مصوب شده از محل سود انباشته خواهد بود و البته سود سال گذشته به سود سال جاری مربوط نیست.

وی گفت: دلیل اصلی این افزایش سرمایه اصلاح ساختار و تقویت توان مالی شرکت های زیر مجموعه و شرکت اصلی و تزریق نقدینگی به پروژه ها برای انجام سریع تر آن ها است.

به گفته وی؛ با این افزایش سرمایه هلدینگ خلیج فارس به عنوان بزرگترین شرکت بورسی کشور خواهد بود که این موضوع برای هلدینگ بسیار حائز اهمیت است.

طبق بودجه عمل کرده ایم...

محبی فرد گفت: افزایش سرمایه شرکت همانطور که عنوان شد، تا قبل از مجمع عادی سالیانه شرکت هلدینگ خلیج فارس یعنی ۳۰ مهرماه ؛ انجام خواهد شد به این ترتیب تعداد سهام سرمایه گذاران بیشتر می ‌شود.

این مقام مسئول در هلدینگ خلیج فارس گفت : خوشبختانه در سالی که گذشت توانستیم به اهدافی که در بودجه دیده ایم دست یابیم و از نظر تولید، فروش و صادرات به آنچه می خواهیم ؛ برسیم و یا کمی هم بیشتر از بودجه را محقق نماییم.

وی در مورد سیاست تقسیم سود هلدینگ خلیج فارس گفت: سیاست تقسیم سود شرکت هنوز مشخص نیست و سال گذشته ۵۰ درصد سود شرکت تقسیم شده است ، اما امسال همه چیز بستگی به نظر سهامداران در مجمع خواهد داشت ولی امیدواریم که با افزایش سرمایه پیش رو سهامداران قبل و بعد از مجمع رضایت کامل از شرکت داشته باشند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24