Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

معاون وزیر صنعت با اشاره به انبوه شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: علیرغم تحریم‌ها، مشکل جدی در مورد صنایع استراتژیک نخواهیم داشت.

معاون وزیر صنعت: علیرغم تحریم‌ها مشکلی در صنایع استراتژیک نخواهیم داشت

بورس24 : منصور معظمی امروز در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه محل تعامل توانمندی‌هاست و در بازدید از این نمایشگاه می‌توان فهمید که صنایع ما از توانمندی و بلوغ برخوردار شده‌اند.

معاون وزیر صنعت با اشاره به تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران گفت: ما با تحریم‌ها بیگانه نیستیم و اولین بار نیست که دچار تحریم شده‌ایم اما به طور قطع این توانمندی‌ها به ما در دوران تحریم کمک خواهد کرد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط دولت و با تصمیمات بسیار خوبی که در شورای هماهنگی سران قوا انجام شده فکر نمی‌کنم مشکل جدی در مورد صنایع استراتژیک داشته باشیم.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بیان داشت: با انبوه شرکت‌های دانش بنیان به طور قطع مسائل تحریم را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی همچنین بیان داشت: با تصمیماتی که دولت در مورد واردات کالا اتخاذ کرده و محدودیتی که برای واردات حدود ۱۴۰۰ قلم کالا گذاشته شده به طور قطع یقین کالاهایی که در داخل کشور ساخته می‌شوند امکان واردات ندارند.

رئیس سازمان ایدرو بیان داشت: آنچه که در بازار در مورد کالاهای وارداتی که در داخل ساخته می‌شود دیده می‌شود مربوط به گذشته و ثبت سفارش‌های قبلی است.

معظمی بیان داشت: دولت توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفت بسیاری از ثبت سفارش‌های انجام شده برای کالاهایی که در داخل تولید می‌شود را باطل کند و مجدداً وزارت صمت مأموریت یافت که یک ارزیابی برای کالاها و محصولاتی که در داخل تأمین می‌شود داشته باشد تا ثبت سفارش آنها براساس بررسی‌های کارشناسی انجام شود.

به گزارش فارس، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت امروز با حضور و مشارکت بیش از ۵۶۰ شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ۱۱ کشور خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۱۸۰ شرکت خارجی از ۱۱ کشور جهان و ۳۸۰ شرکت داخلی حضور دارند که از جمله کشورهای شرکت‌کننده در این نمایشگاه می‌توان به آلمان، هند، چین، تایوان، روسیه، ژاپن، الجزایر و امثال آنها اشاره کرد.

منبع: فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24