Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پشیمانی برخی از تسخیر کنندگان لانه جاسوسی؟! دلیلش را باید از خودشان پرسید این یک امر جدیدی نیست در تاریخ اسلام هم سابقه دارد حجت‌ الاسلام منتظری در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز ۱۳ آبان نشانه بصیرت آنهاست. مردم ما می‌ دانند، در شرایط حساس باید حضور فعال‌ تری داشته باشند و...

پاسخ دادستان کل کشور به یک سوال خبرنگاران در حاشیه راه پیمایی ١٣ آبان

بورس24 : حجت‌ الاسلام منتظری در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز ۱۳ آبان نشانه بصیرت آنهاست. مردم ما می‌ دانند در شرایط حساس باید حضور فعال‌ تری داشته باشند.

به گزارش قوه قضاییه، وی افزود: امروز آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، دشمن اسلام و مسلمین است و ما هم باید دشمنی خود را با آنها ابراز کنیم. دادستان کل کشور با بیان اینکه تحریم‌ های آمریکا علیه ایران، اتفاق جدیدی نیست و ۴۰ سال است که آنها ما را تحریم کردند، گفت: تحریم زمینه‌ و بستری است برای رشد و پیشرفت ما؛ البته تحریم‌ها فشارهایی را بر مردم تحمیل می‌ کند ولی قطعا این تحریم‌ ها و فشارها موجب پیشرفت و ترقی خواهند شد.

او گفت: ما باید از این تحریم‌ ها استقبال کنیم چرا که زمینه‌ای است که مردم و خصوصا جوانان ما به این فکر و اندیشه بیافتند که روی پای خودشان بایستند و ارتباط خود را با دشمن کمتر کنند. وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پیرامون دلیل پشیمانی برخی از تسخیرکنندگان لانه جاسوسی، گفت: دلیل این پشیمانی را باید از خودشان پرسید. لابد اعتقاد و ایمان آنها آنچنان که باید و شاید عمیق نبوده است.

وی افزود: این یک امر جدیدی نیست، در تاریخ اسلام سابقه دارد عده‌ ای که یک مدتی در تبعیت از پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بودند و بعدا انحراف پیدا کردند؛ باید دعایشان کرد که از این انحراف برگردند.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24