Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وحید روشن قلب ، رئیس اداره نظارت بر ناشران بورس سازمان بورس اوراق بهادار در خصوص زمان بازگشایی نماد «کبافق» به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: زمان بازگشایی نماد هنوز مشخص نیست و در حال حاضر با توجه به افشای اطلاعاتی که شرکت داشته، سازمان اطلاعات تکمیلی از شرکت در خواست داشته است...

پیگیری ماجرای آلومینیومی معادن بافق / مقام ناظر : نماد متوقف می ماند ، تا...

بورس24 : آیا معادن بافق اطلاعات موهوم در سامانه کدال افشا نموده است؟ به نقل از رسانه های رسمی ، نیروهای نظارتی موفق به کشف ۴۰۰۰ تن شمش آلومینیوم احتکار شده به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان در شهرستان بافق شده اند . این خبر موجب شد که نماد شرکت معادن بافق که با قیمت 31798ریال ،در بازار دوم بورس معامله می شد ، ممنوع –متوقف گردد.

حال سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد نحوه رعایت صرفه و صلاح سهامداران شرکت معادن بافق در معامله تحویل شمش آلومینیوم به جای مطالبات از شرکت نوین آلیاژ سمنان و آخرین وضعیت دریافت شمش آلومینیوم از شرکت مزبور درخواست اطلاعات کرده است. همچنین در مورد قیمت مورد توافق خرید شمش و سایر موارد مربوط به این رویداد با اهمیت ،که نیاز به بررسی داشته سازمان در خواست شفاف سازی داده است و نماد شرکت تا افشای گزارشات لازم متوقف خواهد ماند .

وحید روشن قلب ، رئیس اداره نظارت بر ناشران بورس سازمان بورس اوراق بهادار در خصوص زمان بازگشایی نماد «کبافق» به خبرنگار بورس24 گفت: زمان بازگشایی نماد هنوز مشخص نیست و در حال حاضر با توجه به افشای اطلاعاتی که شرکت داشته، سازمان اطلاعات تکمیلی از شرکت در خواست داشته است .

وی گفت: همانطور که در سامانه کدال نیز افشا شده، سازمان در خصوص دریافت 4000 تن شمش آلومینیوم، همچنین دلایل موافقت آن شرکت با تحویل شمش آلومینیوم به جای مطالبات از شرکت نوین آلیاژ سمنان و همچنین قیمت مورد توافق جهت خرید شمش آلومینیوم از شرکت نوین آلیاژ سمنان درخواست اطلاعات کرده است .

روشن قلب گفت: در صورتی که شرکت توضیحات و اطلاعات تکمیلی را ارسال نماید ، در خصوص بازگشایی نماد تصمیم گیری خواهد شد .

شرکت معادن بافق ظاهرابه دلیل مبلغ 120 میلیارد تومان حساب دریافتنی که از "شرکت نوین آلیاژ سمنان" داشته مقدار 4000 تن آلومینیوم را به صورت امانی و تنها به عنوان ضمانت دریافت کرده تا در صورت عدم تامین وجه از طریق عرضه در بورس کالا به فروش برساند.اما ظاهرا این معامله مشمول ماده 129 قانون تجارت است .

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24