Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس سازمان غذا و دارو: مطرح کردن راه های جایگزین تحریم به صلاح کشور نیست مشکلی هم در تامین تجهیزات پزشکی وجود ندارد رئیس سازمان غذا و دارو، طی سخنانی در ارتباط با تامین مواد اولیه دارویی برای تولید دارو، گفت: بعد از ۱۳ آبان، مراودات بانکی خیلی محدود شده ولی توانسته ایم، از راه های جایگزین استفاده کنیم و...

راه‌ های جایگزین تحریم‌ های دارویی

بورس24 : رئیس سازمان غذا و دارو، در ارتباط با تامین مواد اولیه دارویی برای تولید دارو، گفت: بعد از ۱۳ آبان، مراودات بانکی خیلی محدود شده ولی توانسته ایم، از راه های جایگزین استفاده کنیم. 

اصغری با تاکید بر اینکه مطرح کردن راه های جایگزین تحریم به صلاح کشور نیست، افزود: آنچه مسلم است، ما توانسته ایم از روش های مختلف، برای تامین مواد موثره و اولیه دارویی مورد نیاز کارخانجات دارویی کشور اقدام کنیم. 

وضعیت تجهیزات پزشکی در شرایط تحریم

رئیس سازمان غذا و دارو، در ارتباط با وضعیت تجهیزات پزشکی در بیمارستان های کشور، گفت: وضعیت تجهیزات پزشکی نیز مثل دارو است. با این تفاوت که با توجه به تنوع و تعدد اقلام تجهیزات پزشکی، حق انتخاب برای مصرف کنندگان زیاد است.

اصغری، به موضوع پیله وری در حوزه تجهیزات پزشکی اشاره کرد و افزود: برخی اقلام مصرفی و تجهیزات پزشکی توسط مسافر وارد می شود که البته حجم آنها زیاد نیست.

وی در خصوص علت کمبود تجهیزات پزشکی در بیمارستان های کشور، اظهار داشت: این مشکل به خاطر نقدینگی بیمارستان ها است، وگرنه مشکلی در تامین تجهیزات پزشکی وجود ندارد.

رئیس سازمان غذا و دارو، در ارتباط با شرایط بعد از سال ۹۷ در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: همین شرایط خواهد بود، اما تجربه ما و کسانی که با ما مبادله می کنند، بیشتر می شود و بهتر می توانیم با همدیگر کار کنیم.

منبع: مهر 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24