Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

بورس ٢۴ : ذوب آهن اصفهان که در ۹ ماه توانست رکورد خوبی از خود باقی بگذارد، با همین شتاب در دی ماه نیز تولید و فروش خوبی از خود برجای گذاشت. یک مقام مسئول در این شرکت می گوید : ذوب آهن هیچ گونه نگرانی بابت فروش ریالی و مقداری نخواهد داشت و همه چیز طبق برنامه پیش می رود. روح اله فاضل پور مدیر راهبری شرکت ها،امور مجامع و سهام شرکت ذوب آهن اصفهان در خصوص وضعیت ١٠ ماهه منتهی به دی ماه سال جاری به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: ذوب آهن توانست در این ١٠ماه از فروش محصولات خود ۵٢٩٣ میلیارد تومان درآمد کسب نماید که این موضوع دستاورد خوبی برای شرکت بوده است...

ذوب آهن نگرانی ندارد / یک مسئول : فروش ١٠ ماهه واقعیت های مثبت شرکت را نشان می دهد / برخی حقیقی ها تحت تاثیر شایعات فروشنده شده اند

بورس24 : ذوب آهن اصفهان که در ۹ ماه توانست رکورد خوبی از خود باقی بگذارد، با همین شتاب در دی ماه نیز تولید و فروش خوبی از خود برجای گذاشت. یک مقام مسئول در این شرکت می گوید : ذوب آهن هیچ گونه نگرانی بابت فروش ریالی و مقداری نخواهد داشت و همه چیز طبق برنامه پیش می رود.

روح اله فاضل پور مدیر راهبری شرکت ها،امور مجامع و سهام شرکت ذوب آهن اصفهان در خصوص وضعیت ١٠ ماهه منتهی به دی ماه سال جاری به خبرنگار بورس24 گفت: ذوب آهن توانست در این 10ماه از فروش محصولات خود ۵٢٩٣ میلیارد تومان درآمد کسب نماید که این موضوع دستاورد خوبی برای شرکت بوده است.

وی افزود: همچنین در دی ماه مبلغ فروش شرکت به ۵٧۴ میلیارد تومان رسید که دلیل اصلی این مبلغ در دی ماه ، رشد نرخ فروش بیشتر محصولات شرکت در مقایسه با میانگین ١٠ ماهه بوده است.

نگران "ذوب" نباشید ، حتی یک لحظه...

فاضل پور گفت: فروش داخلی شرکت مشکل نداشته و قیمت محصولات طی این مدت به خوبی با رشد همراه بوده است ، در نتیجه هیچ گونه نگرانی از سوی بازار در خصوص ذوب آهن وجود نخواهد داشت.

وی گفت: ذوب آهن اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود از لحاظ مقداری و ریالی توانسته رکورد جدید به دست بیاورد و به نظر می رسد ، این روند تا پایان سال حفظ شود.

این مقام مسئول در ذوب آهن همچنین در خصوص وضعیت سهام شرکت گفت : بعد از افزایش سرمایه و کنفرانس خبری ، شرکت ذوب آهن طبق برنامه های اعلامی خود تمامی موارد گفته شده را محقق نموده و یا در حال اقدام است و به نظر بنده با توجه به این که بیشتر فروشندگان افراد حقیقی بوده اند به نظر می رسد این افراد به صورت هیجانی و تحت تاثیر شایعات در بازار سرمایه اقدام می کنند.

وی افزود: توصیه بنده این است که کلیه اخبار موثق شرکت در مورد موضوعات افزایش سرمایه ؛ صورت های مالی و سایر موارد با اهمیت را از سامانه کدال پیگیری نمائید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24