Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امید فلاح مدیر مجتمع سرب و روی انگوران : بخش زیرزمینی انگوران هم‌اکنون در مراحل پایانی تجهیز کارگاه قرار دارد. با پیش‌ بینی تولید سالانه ۱۲۰ هزار تن ماده معدنی سولفوره و با اشتغال به کار حدود ۳۲۰ نفر، از ابتدای سال ۹۸ به بهره‌برداری کامل خواهد رسید...

زمزمه زنده شدن دوباره بزرگترین معدن سرب و روی ایران

بورس24 : بخش زیر زمینی انگوران از ابتدای سال ۹۸ به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

امید فلاح مدیر مجتمع سرب و روی انگوران با بیان این مطلب گفت: بخش زیرزمینی انگوران هم‌اکنون در مراحل پایانی تجهیز کارگاه قرار دارد. با پیش‌ بینی تولید سالانه ۱۲۰ هزار تن ماده معدنی سولفوره و با اشتغال به کار حدود ۳۲۰ نفر، از ابتدای سال ۹۸ به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

وی افزود: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان بهمن سال جاری همزمان با تجهیز کارگاه حدود ۵۷ هزار تن ماده معدنی در این بخش استخراج و حدود ۵۲ هزار تن نیز فروخته شده است. فلاح با اشاره به بخش روباز معدن سرب و روی انگوران گفت: در ۱۱ ماه سال ۹۷ بیش از ۹۵۴ هزار تن ماده معدنی از این بخش استخراج شده که با توجه به برنامه از پیش تعیین شده شاهد رشد ۱۲ درصدی هستیم. مدیر مجتمع سرب و روی انگوران خاطر‌نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال رکورد تولید ماده معدنی در این مجتمع (در طول یک سال کاری) شکسته شود و بیش از یک میلیون تن ماده معدنی استخراج و تحویل واحدهای فرآوری شود. وی تصریح کرد: در بخش فروش و ارسال ماده معدنی نیز تا پایان بهمن ۹۷ بیش از ۶۲۹ هزار تن ماده معدنی به شرکت‌های خریدار خاک طبق سهمیه‌بندی ارسال شده است. بر اساس این گزارش، مجتمع سرب و روی انگوران در استان زنجان، کیلومتر ۲۲ جاده دندی به تکاب واقع شده است.

منبع : روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24