Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تا اطلاع ثانوی بخشی از فعالیت های خرید و فروش سرمایه گذاری های این شرکت و شرکت های گروه تا تعیین تکلیف پرونده یاد شده که مربوط به سهامدار عمده گروه استراتوس است، متوقف خواهد بود...

ماجرای رای بازپرسی پولی و بانکی برای زیرمجموعه های «وساخت» چیست؟/ گفت و گو با یک عضو هیات مدیره

بورس24 : کد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران و "ثنوسا" و برخی شرکت های دیگر موقتا مسدود شده که مربوط به گروه استراتوس است. به همین دلیل سهام این شرکت ها در بورس تا ارائه اطلاعات و مستندات لازم متوقف است.

مطابق با آنچه که شرکت اعلام کرده است، در راستای اجرای ماده ۱۱۳ گروه الف دستور العمل افشای اطلاعات شرکت های پذیرفته شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار در ارتباط با تعلیق یا توقف تمام یا بخشی از فعالیت شرکت، به استحضار می رساند که طی نامه دریافتی از شعبه دو بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب نامه ۳۶ «جرایم پولی و بانکی تهران» به ریاست محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، کد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری ساختمان ایران و تأمین مسکن نوین، تأمین مسکن نوید ایرانیان، سرمایه گذاری ساختمان نوین و سرمایه گذاری و توسعه خوزستان، تأمین مسکن جوانان، نوسازی و ساختمان تهران، ساختمان و توسعه فن آوری و پشتیبان ایجاد ساختمان ایران از مجموعه گروه ساختمان ایران قابل نقل و انتقال نیست.

بدین ترتیب تا اطلاع ثانوی بخشی از فعالیت های خرید و فروش سرمایه گذاری های این شرکت و شرکت های گروه تا تعیین تکلیف پرونده یاد شده که مربوط به سهامدار عمده گروه استراتوس است، متوقف خواهد بود.

حمید دیانت پی عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران در خصوص موضوع رای بازپرسی پولی و بانکی جهت جلوگیری از نقل و انتقال سهام شرکتهای تابعه وساخت، به خبرنگار بورس24 گفت: موضوع مربوط به پرونده گروه استراتوس بوده که با توجه به رای صادره از سوی بازپرسی جرایم پولی و بانکی، تا اطلاع ثانوی کدهای معاملاتی شرکت های زیر مجموعه شرکت اصلی قابل نقل و انتقال نیست.

وی گفت: البته این به معنی توقف نماد شرکت نبوده و فقط فعالیت های خرید و فروش سرمایه گذاری ها با کدهای معاملاتی عنوان شده متوقف می ماند.

دیانت پی گفت: شرکت با جدیت به دنبال این است که مشکل پیش آمده را از طریق وکیل حل و فصل نماید.

وی در پاسخ به این سوال که تاثیر این عدم نقل و انتقال در شرکت چیست، گفت: این موضوع ممکن است برای بسیاری از شرکت ها اتفاق بیافتد، در نتیجه تاثیر با اهمیتی در روند فعالیت "وساخت" نخواهد داشت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24