Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

ناظر به تنهایی اجازه ابطال ندارد، بلکه ابطال شرایطی دارد که ابتدا باید از سوی مدیر نظارت بر ناشران فرابورس این اجازه داده شود.

پاسخ یک مقام نظارتی به ابهامات سهامداران بیمه تجارت نو/ دلیل ابطال چند باره معاملات «بنو» چیست؟

بورس24 : نماد شرکت فرابورسی بیمه تجارت نو، از خرداد ماه سال گذشته، یعنی حدود ۹ ماه متوقف بود و در فروردین ماه امسال در محدوده قیمتی ۱۵۶۰ ریال بازگشایی شد. اما آنچه نظر سهامداران را به خود جلب کرده، ابطال معاملات چند روز این سهم است که باعث شده از 11 فروردین تا به حال، تنها معاملات سه روز این سهم به تایید ناظر برسد و معاملات سایر روزها ابطال شده است. البته این سهم امروز هم در حال معامله است اما اینکه معاملات امروز ابطال شود یا نه، هنوز مشخص نیست.

صابر جعفروند، مدیر نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد ابطال معاملات نماد شرکت بیمه تجارت نو توسط ناظر بازار به خبرنگار بورس24 گفت: ناظر به تنهایی اجازه ابطال ندارد، بلکه ابطال شرایطی دارد که ابتدا باید از سوی مدیر نظارت بر ناشران فرابورس این اجازه داده شود. البته روی هر سهمی هم این اجازه داده نمی شود.

وی گفت: به هر حال ابطال معاملات باید طبق دستور العمل انجام شود و به دلخواه و سلیقه شخصی انجام نمی شود.

جعفروند افزود: اگر سهامداران در مورد تخلف ناظر مستنداتی در اختیار دارند، سازمان از طریق دریافت این مستندات می تواند به سهامداران کمک نماید.

وی گفت: ناظر کد بورسی به نام‌خود ندارد و اجازه معامله نیز به آنها داده نشده است. در مورد این ادعا باید مدارک وجود داشته باشد تا بتوانیم در صورت تخلف، پیگیری نماییم.

این مقام نظارتی ادامه داد: دستور ابطال این معاملات از سوی سازمان نبوده و فرابورس بر حسب مقررات و دستورالعمل ها در فرابورس، تشخیص به ابطال معاملات داده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24