Bourse24 Ads 235
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

عضو هیات مدیره «وساخت»: از آنجایی که گروه شرکت استراتوس به تنهایی حدود ٢٧درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد، پس این رای نمی تواند تمام شرکت های زیر مجموعه وساخت را تحت تاثیر قرار دهد.

اعتراض به تعلیق ادامه دار نماد «وساخت»/ عضو هیات مدیره: در حکم صادر شده باید تجدید نظر شود

بورس24 : نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران با توجه به لزوم ارائه اطلاعات در خصوص توقف بخشی از فعالیت‌های شرکت، متوقف شد.

در راستای اجرای ماده ۱۱۳ گروه الف دستور العمل افشای اطلاعات شرکت های پذیرفته شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار در ارتباط با تعلیق یا توقف تمام یا بخشی از فعالیت شرکت، به استحضار می رساند که طی نامه دریافتی از شعبه دو بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب نامه ۳۶ «جرایم پولی و بانکی تهران» به ریاست محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، کد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری ساختمان ایران و تأمین مسکن نوین، تأمین مسکن نوید ایرانیان، سرمایه گذاری ساختمان نوین و سرمایه گذاری و توسعه خوزستان، تأمین مسکن جوانان، نوسازی و ساختمان تهران، ساختمان و توسعه فن آوری و پشتیبان ایجاد ساختمان ایران از مجموعه گروه ساختمان ایران قابل نقل و انتقال نیست.

اینکه چرا بازپرس پرونده تمام شرکت های زیر مجموعه «وساخت» را ممنوع المعامله کرده جای ابهام دارد، چرا که میزان سهام هر شخص حقیقی و یا حقوقی نشان دهنده مالکیت آن است و نمی توان تمام معاملات و نقل و انتقالات را به دلیل تخلف احتمالی بلوکه نمود.

حمید دیانت پی عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران «وساخت» در خصوص موضوع تعلیق موقت نماد برخی شرکت های زیر مجموعه با توجه به موضوع رای بازپرسی پولی و بانکی جهت جلوگیری از نقل و انتقال سهام شرکتهای تابعه وساخت، به خبرنگار بورس24 گفت: در حال حاضر مدیران شرکت ها پیگیر روند پرونده هستند و به نظر می رسد که بازپرس پرونده در مورد این موضوع دچار سوء تفاهم شده که باید تجدید نظر شود.

دیانت پی گفت: از آنجایی که گروه شرکت استراتوس به تنهایی حدود 27درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد، پس این رای نمی تواند تمام شرکت های زیر مجموعه وساخت را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با اشاره به این میزان درصد سهام سهامدار عمده و نظر دادگاه در این باره گفت: با این تفسیر به نظر می رسد که بازپرس باید در رای خود تجدید نظر نماید.

او ادامه داد: با توجه به آنچه در گذشته نیز افشا شده است، تا اطلاع ثانوی کدهای معاملاتی شرکت های زیر مجموعه شرکت اصلی قابل نقل و انتقال نیست.

این مقام مسئول شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران گفت: شرکت با جدیت به دنبال این است که مشکل پیش آمده را از طریق وکیل حل و فصل نماید.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24