Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر مالی «زدشت»: سال گذشته با ظرفیت کامل تولید داشتیم و امسال نیز همین برنامه را در دستور کار داریم.

دلیل ۴ روز صف فروش متوالی «زدشت» چه بود؟/ گفت و گو با مدیر مالی درباره وضعیت سهم و برنامه های شرکت

بورس24 : یکی از گروه هایی که با پتانسیل رشد روبرو است گروه زراعت و خدمات وابسته است. این گروه مدتی با رشد ارزش سهام روبرو بود و اکنون چند روزی است که با شرایط نزولی روبرو شده است.

«زدشت» یکی از تازه واردان این گروه است که هم در بخش دام و هم در بخش زراعت و باغداری فعالیت دارد و از زمان عرضه اولیه تا همین چند روز پیش بیش از 200 درصد بازدهی به سهامداران خود تقدیم کرده است. البته سهام این شرکت 4 روز متوالی صف فروش بود و امروز دوباره به حوالی صف خرید هم رسید.

مهدی یوسفی مدیر مالی شرکت کشت و صنعت دشت خرم دره درباره علل افزایش فروش سهام این شرکت به بورس24 گفت: سهام ما از زمان عرضه اولیه تاکنون روند رو به رشدی را در پیش گرفت و چند روزی هم با صف فروش روبرو بود. طبیعتا پس از یک دوره طولانی مدت رشد سهام وارد فاز استراحت می شود و این موضوع مربوط به عرضه و تقاضای بازار است. در نتیجه عده ای که بازدهی مورد انتظار خود را دریافت کردند اقدام به واگذاری سهام خود می کنند و سهامداران دیگری جایگزین آنها می شود.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش هایی که ارائه دادیم در سال 97 وضعیت عملکردی ما مطلوب بود و نگرانی خاصی از بابت عملکرد مالی در سال جاری نداریم، چرا که با توجه به جو بازار شرایط درآمدی برای شرکت های فعال در حوزه دام و کشاورزی بهبود داشته است.

یوسفی گفت: سال گذشته با ظرفیت کامل تولید داشتیم و امسال نیز همین برنامه را در دستور کار داریم و نگرانی خاصی از بابت تولید و فروش نداریم. امسال برنامه تولید و فروش 400 راس تلیسه را در برنامه داریم و قیمت شیر نیز بر اساس قیمت هایی که دولت اعلام می کند خواهد بود.

وی درباره برنامه توسعه هم گفت: برنامه توسعه ما همانی است که از قبل نیز اعلام کردیم و اقدامات اولیه برای آن اجرایی شده است. منتظر مصوبه نهایی از سوی سهامدار عمده هستیم، در صورتی که مصوبه به امضا برسد تعداد دام ما 6 هزار راس افزایش خواهد داشت و توسعه باغات گردو با ارقام دیر برگ ده نیز عملیاتی می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24