Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس ٢۴ : آخرین وضعیت شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت بررسی شد. دکتر خدیجه ابراهیمی سرپرست واحد برنامه ریزی و توسعه شرکت «زکشت» در گفت وگو با خبرنگار بورس٢۴ در خصوص اهداف و برنامه این شرکت برای سال مالی جدید و همچنین اقداماتی که این شرکت در سال مالی ٩٧ خود داشته است، گفت: دامداری جزو صنایعی است که ...

سهامداران «زکشت» منتظر گزارش عملکرد خوب این شرکت باشند/ شرایط تورمی برای شرکت های دامداری سودآور است

بورس24 : آخرین وضعیت شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت بررسی شد.

دکتر خدیجه ابراهیمی سرپرست واحد برنامه ریزی و توسعه شرکت «زکشت» در گفت وگو با خبرنگار بورس24 در خصوص اهداف و برنامه این شرکت برای سال مالی جدید و همچنین اقداماتی که این شرکت در سال مالی 97 خود داشته است، گفت: دامداری جزو صنایعی است که در شرایط تورمی بیشترین منفعت را می برد. شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت نیز از اهرم بالایی برخوردار بوده و همچنین میان شرکت های هم صنعت نیز از حاشیه سود بالایی برخوردار است. در حقیقت یکی از ویژگی های بارز شرکت ما حاشیه سود بالایی است که نسبت به سایر شرکت ها داریم.

وی تصریح کرد: دلیل این موفقیت نیز سیاست های مدیریتی است که در شرکت در نظر گرفته شده است. همچنین از تیم تحلیلی و هیات مدیره ای در شرکت استفاده می کنیم که از همه جوانب ؛ در واقع هم از نظر مالی و هم از نظر تخصص دامداری متخصص و کاربلد هستند. علاوه بر این ها تحلیل های بسیار دقیق و خط به خطی نیز برای شرکت انجام می شود. این برنامه ریزی های دقیق و کارشناسانه در خصوص فروش و پرورش دام ها باعث شده که شرکت «زکشت» از حاشیه سود بالایی برخوردار شده و عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد.

دکتر ابراهیمی افزود: یکی از مواردی که خودمان واقعا به آن اعتقاد داریم این است که شرکت در واقع زیر مجموعه موسسه خیریه همدانیان بوده و معتقدیم اگر توفیقی در شرکت رخ می دهد و نتایج خوبی از عملکرد ما باقی بماند ، به دلیل بحث معنوی است که در این شرکت سربلند بوده ایم.

سال مالی 97 را با موفقیت و حتی فراتر از انتظار پیش بردیم

وی در خصوص این که شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت تا چه حد توانسته برنامه های سال مالی 97 خود را محقق کند؟گفت: در این خصوص عملکرد شرکت بسیار خوب بوده است به طوری که حتی برخی مواقع فراتر از انتظار نیز پیش رفته ایم. سهامداران منتظر گزارش و عملکرد خوب ما باشند که به زودی ارائه خواهیم داد. سال مالی 98 را با دقت و برنامه ریزی بهتری پیش خواهیم برد. بحث های توسعه ای در شرکت خواهیم داشت. در همین راستا می توانیم بسیار خوشبین باشیم که «زکشت» همان رشد سال 97 را برای سال مالی جدید باز هم تکرار خواهد کرد.

ابراهیمی در ادامه بیان کرد: به طور کلی هم توسعه خود شرکت را در برنامه هایمان داریم و هم توسعه سطح افزایش گله مولد و افزایش تولید و مقدار فروش را دربرنامه خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که حذف دلار 4200 تومانی تا چه حد می تواند منجر به افزایش سودآوری شرکت کشاورزی و مکانیزه اصفهان کشت شود؟ گفت: از آنجایی که دامداری یکی از صنایع استراتژیک کشور است ، بنابراین همواره حمایت های دولتی را همراه خود دارد. در حقیقت صنعتی است که در بسیاری از مواقع حمایت های به خصوصی از آن شده است. سابقه این صنعت نشان می دهد که هر زمان افزایشی بابت نهاده های تولید یا مواد مصرفی این صنعت داشته ایم، همان افزایش را در یک بازه زمانی و با یک اهرم بیشتر در نرخ فروش شیر نیز خواهیم داشت. در واقع شرایط تورمی سبب سودآوری شرکت های این صنعت شده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24