Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

افزایش ٣ میلیون تنی ظرفیت تولید متانول به انجام رسید جهش تولید این مهم، به بیش از ١٠ میلیون تن اجرایی می شود بازارهای جهانی از تحریم ها، تبعیت کنند، آسیب جدی خواهند خورد محمد جواد بدری مدیر عامل پتروشیمی فن آوران، طی سخنانی با اشاره به اینکه هر چه تولیدات پتروشیمی را در کشور افزایش دهیم، تهدید پذیری کشور از این حوزه کاهش خواهد یافت، افزود: عامل کاهش آسیب پذیری در این حوزه را می توان...

مدیر عامل پتروشیمی فن آوران: انعکاس توانمندی ها در شرایط اکنون یک باید است

بورس24 : به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار نشست رسانه ای شرکت های زیر مجموعه تاپیکو با حضورحسن محمدی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) اصحاب رسانه و مدیران عامل شرکت های تابعه هلدینگ تاپیکو به میزبانی مشترک شرکت های پتروشیمی فن آوران و شیمی بافت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 در این نشست سید محسن شمس مدیر عامل پتروشیمی شیمی بافت ضمن تبریک روز خبرنگار گفت رسالت خبرنگاران ‌امر خطیری است، که به تببین حقیقت منجر می گردد و در مسیر تبیین حقیقت است، که عدالت محقق می گردد. 

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای بارز این شرکت در حوزه توسعه بازارهای هدف اعلام داشت، بالاترین رکورد صادرات این شرکت در سال 97 محقق گردیده است و خبر از افزایش 113 درصدی فروش این شرکت در این سال در مقایسه با سال قبل داد.

پتروشیمی شیمی بافت جزو اولین شرکت های مورد بهره برداری در منطقه بشمار می رود، که تولید اصلی آن MTBE و رافینت می باشد و از تکنولوژی تولید آلمانی استفاده می کند. خوراک این شرکت از پتروشیمی های شازند، تبریز و جم و نیز پتروشیمی های امیر کبیر و بندر امام در منطقه تامین می گردد.

به گفته وی 8300 تن تولید ماهانه که در سال 97 در این شرکت محقق شد از دستاوردهای عملیاتی بارز آن می باشد که رکورد جدیدی در این زمینه به شمار می رود که این مهم در تولید سه ماهه نخست سال 1398 نیز تکرار شد.

حسن محمدی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شستا نیز در این نشست با تبریک روز خبرنگار و خیر مقدم به اصحاب رسانه حاضر با اشاره به تاکید و اهتمام مقام وزارت به امر شفاف سازی، پرداختن به این موضوع را از اهم موارد اجرایی در دستور کار شستا عنوان داشت و گفت در راستای پیاده سازی سیاست شفاف سازی، رویکرد رسانه ای جدیدی در سطح شستا و شرکت های تابعهایجاد شده است، که تدارک چنین جلساتی با اصحاب رسانه ای با هدف تبیین آخرین رخداد ها و موارد مرتبط با مجموعه شستا با حضوررضوانی فر مدیر عامل شستا و نمایندگان آن بخشی از آن است و بناست است، ادامه یابد. 

محمد جواد بدری مدیر عامل پتروشیمی فن آوران نیز با حضور در جمع اصحاب رسانه در این نشست ضمن بیان دستاوردهای مهم این شرکت تولید کننده متانول و اسید استیک در سال 1397 و برنامه های آتی آن، اظهار داشت اکنون فضای کشور در اثر تحمیل فشارهای ناعادلانه بین المللی به کشور و مردم، فضای جنگ اقتصادی است و در این فضا تزریق امید و انعکاس توانمندی ها و موفقیت ها، بخوبی می تواند اثرات فشارهای موجود را مهار نماید. 

وی اضافه کرد در حالی که رسانه های بیگانه سعی در انعکاسفضای یأسو نا امیدی از جامعه ما در عرصه بین المللی دارند این وظیفه و رسالت رسانه هاست که اثرات منفی را با انتشار نقاط قوت موجود و توانمندی های بارز جوانان و متخصصان این مرزو بوم در عرصه های متعدد منجمله در صنعت پتروشیمی، خنثی واز جامعه دور نمایند.

محمد جواد بدری با اشاره به 3 میلیون تن افزایش ظرفیت تولید متانول کشور در شرایط تحریم و برنامه افزایش آن به بیش از 10 میلیون تن تا سال آینده، گفت هر چه تولیدات پتروشیمی را در کشور افزایش دهیم، تهدید پذیری کشور از این حوزه کاهش خواهد یافت و عامل کاهش آسیب پذیری در این حوزه را افزایش سهم کشور از سبد تولید جهانی محصولات پتروشیمی ذکر کرد که وابستگی بازار های هدف و مصرف کنند گان را بدنبال خواهد داشت. رویدادی که چشم پوشی بازارهای جهانی از آن بهتبعیت از تحریم ها،تبعات سنگینی را در عرصه بازار های جهانی رقم خواهد زد

وی افزود سیاست ها و چشم انداز تعریف شده برای محصول متانول در کشور،حرکت به سمت نقطه تاثیر گذاری جهانی تولید کنند گان داخلی و تاثیر گذاری مستقیم بر قیمت های جهانی این محصول به تبعیت از سهم ایران در تولید این محصول در عرصه جهانی است و در همین راستا با ایجاد همگرایی میان تولید کنند گان داخلی،به سرعت در حال تحقق برنامه های استراتژیک خود وپایش مستمر آنها می باشیم. 

بدری در ادامه به بیان اهم نقاط قوت و دستاوردهای شرکت فن آوران در سال 1397 و جهش 193 درصدی EPSاین شرکت درسال گذشته پرداخت و خبر از رشد سه برابری سود هر سهم در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل داد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24