Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

این محصول ارز آور است باید بتوانیم، با آمریکا رقابت ‌کنیم انارکی محمدی عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌ و گویی در خصوص عرضه پسته در بورس کالا، گفت: یکی از محصولات استراتژیک کشور که...

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: پسته بورسی شود، هر چه سریع‌ تر

بورس24عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: برای عرضه و کسب بازارهای جهانی پسته نیاز به ابزار وجود دارد که یکی از ابزارهای مهم در جهت صادرات این محصول ارزآور، بورس کالا است؛ در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و باید مقدمات عرضه پسته در بورس سریع تر اجرایی شود.

انارکی محمدی عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌ و گویی در خصوص عرضه پسته در بورس کالا، گفت: یکی از محصولات استراتژیک کشور که بیش از ۹۵ درصد آن به خارج از کشور صادر می‌ شود و ارز آوری می‌ کند و باید با محصول مشابه تولید شده توسط آمریکا در بازار رقابت ‌کند پسته است.

بورس کالا ابزار استراتژیک عرضه پسته  

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای عرضه و کسب بازارهای جهانی برای محصول ارز آوری مانند پسته نیاز به ابزار وجود دارد، ادامه داد: یکی از ابزارهای مهم در جهت صادرات و عرضه پسته بورس کالا است، که در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و در رفسنجان دفتر بورس پسته تشکیل شده است.

عرضه پسته در بورس کالا سریع‌ تر اجرایی شود 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید اقدامات صورت گرفته در زمینه بورس پسته سریع‌تر به مرحله اجرا برسد، عنوان کرد: صدور گواهی سپرده پسته در بورس کالا نیاز به استاندارد سازی محصولات دارد که در این زمینه باید به اقدامات سرعت بیشتری داده شود.

منبع: خانه ملت  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24