Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

بر می گردد ؛ بزودی چندی پیش هم که بازار ریخته بود این را گفتم که شد منفی های کنونی بهترین موقعیت خرید است

پیش بینی مدیرعامل بزرگترین شرکت بورس از وضعیت بازار

بورس24 : حمایت های بورسی هلدینگ خلیج فارس هم در روزهای گذشته مصداق جمله (شعار ، نه عمل) بوده است. به نوعی می توان گفت حس وظیفه در بازار آن قدری برای اهالی بازار و فعالان شیرین است که حتی در شرایط بحران ضمن حرکت در جهت منافع ملی ، به گونه ای عمل می کنند که سهم خود را از این( کیک اقتصاد) در آینده به خوبی برداشت نمایند.

جعفر ربیعی مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در خصوص حمایت حقوقی های بازار طی روزهای گذشته و ادامه روند در روز جاری به خبرنگار بورس24 گفت: این فاجعه عظیم را تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال می طلبم که همه ما را در جایگاهی که هستیم همانند سردار شهید سلیمانی قرار دهد.به نظر ما حقوقی ها وظیفه شان را در این دو روز انجام دادند. نظر ما این بود که دشمنان ما بعد از این جنایتی که انجام دادند، خیلی مایل بودند که چنین وانمود شود که اقتصاد کشور هم اقتصاد شکننده ای است و به این مسائل عکس العمل منفی نشان می دهد و مردم نا امید شوند و خدایی نکرده پول خود را تبدیل به کالا و طلا کنند و یک نمایه اقتصادی در کشور جلوه داده شود.

حمایت ؛ وظیفه ملی است

وی گفت: اولا، این را وظیفه ملی خود می دانستیم و نمی خواستیم دشمن به این هدفش برسد. ثانیا، احساس کردیم که سهام های پتروشیمیایی مورد حمایت خیلی خوب و بنیادی است. چند وقت پیش هم که قیمت ها پایین می آمد، عنوان کردم که هر کس در این وضعیت سهامش را بفروشد، ضرر کرده و بازار بر می گردد و دیدید که برگشت ؛ خیلی سریع و با شیب تند.

به گفته وی، متاسفانه تعدادی از افراد به خصوص افراد حقیقی، عجول هستند و می خواهند یک روزه سرمایه دار شوند اگر هم اندکی از سودشان کم شود، در بازار فروشنده می شوند.ما هم از یک طرف به خاطر پایین آمدن سهام و از طرف دیگر به خاطر وظیفه ملی که داشتیم، بدون اینکه بورس فشار خاصی به ما بیاورد، تشخیص دادیم که از شنبه ، سهامی را که حداقل در خانواده خودمان است، حمایت کنیم و این روند ادامه هم دارد.

صندوق بازار گردانی ، خوب عمل کرد

ربیعی گقت: خوشبختانه در مجموعه هلدینگ خیلج فارس ما صندوق بازارگردانی هم داریم و این صندوق کار بازارگردانی سهام شامل فارس، پارس، نوری، فجر، مبین و پترول را انجام می دهد و لذا از همین مکانیزم قانونی صندوق هم استفاده کردیم و در مواقعی که بازار احتیاج به کمکداشت و در صف فروش بود، ما صف فروش را جمع کردیم و این روند کماکان ادامه دارد.

مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس گفت: در موارد مشابهی در این چند سال اخیر فعالان اصلی که در این بازار حضور دارند، دیدند که اخبار این چنینی یک شوک کوتاه مدتی در بازار وارد می کند. ولی بازار خودش را به سرعت بازیابی می کند و حتی به اندازه ای بالاتر، قبل از آن شوک بر می گردد و کلا کسانی که در طول این مدت سهم هایشان را فروخته اند، زیان می کنند.

سهم نفروشید که پشیمانی از آن شماست

وی گفت: سهامِ بنیادینی که در بازار وجود دارد ارزندگی ذاتی دارند و این نوسانات نباید موجب شود که مردم از سهم خارج شوند. لذا توصیه من به مردم عادی این است که هرگز به خاطر موارد این چنینی و این شوک هایی که به بازار وارد می شود، ثروت خودشان را به قیمت پایین نفروشند و به ضرر خودشان عمل نکنند. حتی در این موارد، سرمایه گذاری بیشتری هم انجام دهند. یعنی از فرصت استفاده کنند و سهامشان را حتی افزایش دهند و مطمئن باشند که در بلند مدت به نفعشان خواهد بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24