Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رحمانی گفت: با آمادگی تولیدکنندگان، همه ظرفیت‌های تولید کشور برای تامین ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کننده، فعال شده است.

وزیر صمت: با همه ظرفیت‌ ملزومات بهداشتی کشور را تامین می‌کنیم

بورس24 : رحمانی گفت: با آمادگی تولیدکنندگان، همه ظرفیت‌های تولید کشور برای تامین ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کننده، فعال شده است.

رضا رحمانی وزیر صمت در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه عنوان کرد: با اعلام آمادگی و همکاری همه تولیدکنندگان و همچنین ایجاد تسهیلات لازم، کلیه ظرفیت‌های بخش تولید کشور برای تامین ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم، فعال شده است.

او افزود: در این راستا تمهیدات لازم جهت تسهیل واردات برخی دیگر از اقلام کالایی فراهم شده و در برخی واحدهای صنعتی نیز مجوزهای تغییر خطوط صادر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش میزان تقاضا در برخی اقلام کالایی بهداشتی و ضد عفونی کننده در چند روز گذشته، خوشبختانه همه واحدهای تولیدی فعال در این حوزه اعلام آمادگی کامل کرده و برای افزایش تولیدات خود همکاری لازم را داشته اند و در همین خصوص شاهد فعالیت 3 شیفته و شبانه‌روزی آنها هستیم.

رحمانی تصریح کرد: تمهیداتی نیز برای برخورد با برخی سودجویان و متخلفان اتخاذ شده و سعی شده است با حضور فعال و برخورد قاطعانه با افرادی که روند تامین و توزیع اقلام را تحت‌الشعاع قرار داده اند؛ روند تأمین کالاها را بهبود دهیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: مقطع کنونی مستلزم همکاری و همراهی همه بخش‌ها و مردم با یکدیگر و البته با تمام توان و جان و دل است تا بتوانیم با کمترین دغدغه از این شرایط عبور کنیم.

رحمانی گفت: برای عبور از مشکلات متنابه بیماری کرونا، باید هم افزایی ظرفیت ها و همسویی در روند تصمیم گیری ها و اقدامات را دستور کار خود قرار دهیم.

منبع: شاتا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24