Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس ٢۴ : شرکت معادن منگنز ایران در بهمن ماه رکورد فروش ماهانه خود را شکست. این شرکت که در ماه های گذشته به طور میانگین حدود ٨۵ میلیارد ریال درآمد عملیاتی داشت ، در بهمن ماه موفق به شناسایی بیش از ١١٨ میلیارد ریال درآمد از محل فروش محصولات خود شد که از این مبلغ حدود ٧٠ درصد مربوط به فروش ناشی از عمده ترین محصول شرکت یعنی منگنز دانه بندی شده بود. بدین ترتیب فروش بهمن ماه کمنگنز نسبت به میانگین فروش ١٠ ماه گذشته ٣٩ درصد بالاتر بود. از سوی دیگر مجموع درآمدهای عملیاتی ١١ ماهه ٩٨ در قیاس با مدت زمان مشابه سال قبل ٨۴ درصد رشد کرد و اما سهام کمنگنز در بازار سرمایه طی یک سال گذشته از محدوده ۶٣٠ تومان تا بالاتر از ۵ هزار تومان افزایش یافته و در این دوره یک ساله حدود ٧٠٠ درصد بازدهی داده است. یعنی اگر فردی سال قبل در چنین روزهایی کمنگنز می خرید ، اکنون سرمایه او ٨ برابر شده بود!

اگر پارسال در چنین روزهایی «کمنگنز» می خریدید ، اکنون سرمایه شما ٨ برابر شده بود

بورس24 : شرکت معادن منگنز ایران در بهمن ماه رکورد فروش ماهانه خود را شکست. این شرکت که در ماه های گذشته به طور میانگین حدود 85 میلیارد ریال درآمد عملیاتی داشت ، در بهمن ماه موفق به شناسایی بیش از 118 میلیارد ریال درآمد از محل فروش محصولات خود شد که از این مبلغ حدود 70 درصد مربوط به فروش ناشی از عمده ترین محصول شرکت یعنی منگنز دانه بندی شده بود.

بدین ترتیب فروش بهمن ماه کمنگنز نسبت به میانگین فروش 10 ماه گذشته 39 درصد بالاتر بود. از سوی دیگر مجموع درآمدهای عملیاتی 11 ماهه 98 در قیاس با مدت زمان مشابه سال قبل 84 درصد رشد کرد و اما سهام کمنگنز در بازار سرمایه طی یک سال گذشته از محدوده 630 تومان تا بالاتر از 5 هزار تومان افزایش یافته و در این دوره یک ساله حدود 700 درصد بازدهی داده است. یعنی اگر فردی سال قبل در چنین روزهایی کمنگنز می خرید ، اکنون سرمایه او 8 برابر شده بود!

تهاتر محصول با مشتری به نفع کمنگنز شد

سید فرزاد آرمند مدیر مالی شرکت معادن منگنز در گفت و گو با خبرنگار بورس24 در خصوص رکورد فروش این شرکت در بهمن ماه ابراز داشت: وضعیت فروش شرکت در بهمن ماه مطلوب بود و در واقع بخش عمده این رشد ارزش فروش محصولات مربوط به محصول بازرگانی شرکت است.

وی افزود: کمنگنز موفق شد در بهمن ماه بیش از 118 میلیارد ریال محصول بفروشد که علت اصلی این افزایش بابت محصول بازرگانی شرکت است که تحت عنوان فروسیلیکو فروخته شده که از محل تهاتر حساب بوده است.

او در ادامه بیان داشت: در واقع شرکت منگنز را به فروش رسانده اما به دلیل مشکلاتی که مشتری در زمینه پرداخت داشته، به جای وجه حاصل از این فروش به جای محصول فروخته شده سیلیکو دریافت کرده و در واقع تهاتر انجام شده است.

آرمند تاکید کرد: در آن زمان بر اساس بررسی هایی که انجام گرفت مشخص شد که به دلیل افزایش نرخ دلار این تهاتر به نفع شرکت معادن منگنز ایران است ، بنابراین این تهاتر صورت گرفت. یعنی محصولی که به جای وجه از شرکت مشتری دریافت شده بود، فروخته شد که تحت تاثیر افزایش نرخ دلار موجب شد تا درآمدهای عملیاتی بهمن ماه با رشد مناسبی همراه شود.

در پایان از مدیر مالی کمنگنز پرسیدیم که با توجه به این که بیش از یک سوم از پایانی ترین ماه سال 98 سپری شده، در حال حاضر شرایط فروش شرکت در این ماه چگونه بوده؟ وی گفت: تا امروز که یازده روز را از اسفند ماه پشت سر گذاشته ایم شرکت مشکلی در زمینه فروش محصولات ندارد و فروش بدون مشکل انجام می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24