Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

گروه شوینده این روزها در بورس با اقبال خوبی روبرو است، این شرکت ها در ماه های پایانی سال با توجه به افزایش تقاضا برای اقلام شوینده و بهداشتی با افزایش درآمد روبرو می شوند.

«ساینا» در سه شیفت کاری ژل ضد عفونی کننده تولید می‌کند/ عرضه مستقیم به مردم برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه

بورس24 : گروه شوینده این روزها در بورس با اقبال خوبی روبرو است، این شرکت ها در ماه های پایانی سال با توجه به افزایش تقاضا برای اقلام شوینده و بهداشتی با افزایش درآمد روبرو می شوند.

یکی از این شرکت های فعال در حوزه شوینده و بهداشتی، شرکت صنایع بهداشتی ساینا است. این شرکت جزو شرکت های گروه شوینده است که از ابتدای سال جاری تاکنون رشد بیش از 4 برابری را در ارزش سهام تجربه کرده و بازدهی خوبی برای سرمایه گذاران داشته است.

بهنام عزت نژاد مدیر عامل صنایع بهداشتی ساینا درباره آخرین وضعیت مالی و عملیاتی این شرکت به بورس24 گفت: خوشبختانه سال مالی 98 را با عملکرد خوبی به پایان بردیم. در بحث تولید در حدود 34 هزار تن انواع محصول داخلی و صادراتی تولید کردیم و به ازای هر سهم 261 تومان سود محقق شد. مجمع پایان دوره ما به خاطر مسائل موجود به تعویق افتاد اما به زودی مجمع عمومی عادی سالانه شرکت برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: با توجه به برنامه هایی که داشتیم در حوزه تولید و فروش سال مالی 98 را در شرایط خوبی به پایان بردیم. با توجه به اینکه آغاز سال مالی ما نیز در ماه های پایانی سال است و در این مدت میزان مصرف مواد شوینده افزایشی است، وضعیت فروش ما در ماه های پایانی هم خوب بوده و با توجه به برنامه هایی که در حوزه برند سازی و عرضه محصول با برند های جدید در دستور کار داریم انتظار داریم سال 99 نیز شرایط مطلوبی در حوزه تولید و فروش برای ما رقم بخورد.

مدیر عامل ساینا در خصوص افزایش قیمت مواد اولیه از جمله رشد حدود 50 درصد قیمت اسید سولفونیک از محدوده 9800 تومان به 14600 تومان خبر داد و گفت: این موضوع طبیعتا در بهای تمام شده ما اثر خواهد داشت اما در تلاشیم تا با مدیریت هزینه ها شرایط خوبی را در حوزه عملکرد ایجاد کنیم.

عزت نژاد گفت: سال گذشته در برنامه داشتیم تا برندهای جدید را رونمایی کنیم. اکنون طراحی برندها به اتمام رسیده و به زودی برند پریمکس ما با برنامه ریزی های که داشتیم در بازار عرضه گسترده خواهد شد و در سال مالی جاری برنامه عرضه سبدی متفاوت و جدید از برندها و محصولات با کیفیت را در دستور کار داریم. در حوزه بازاریابی و مدیریت هزینه ها اقدامات خوبی را عملیاتی کردیم که نتایج آن در عملکرد ما در سال مالی جاری دیده خواهد شد.

مدیر عامل ساینا به اقدامات صورت گرفته این مجموعه در حوزه تولید و عرضه ژل های ضدعفونی کننده دست و صورت نیز گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی و با توجه به شرایط خاصی که برای مصرف این اقلام در کشور ایجاد شده است با تمام توان نسبت به تولید و عرضه محصولات ضد عفونی کننده از جمله ژل های ضد عفونی کننده دست اقدام کردیم و با توجه به افزایش قیمت ظروف بسته بندی تلاش کردیم تا با استفاده از توان موجود در راستای عدم افزایش قیمت این محصول و تامین نیاز بازار از ظرفیت داخلی شرکت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به رایزنی هایی که با فرماندار ابهر داشتیم تلاش می کنیم تا نیاز این منطقه تامین شود و شیفت های تولید کارخانه به منظور تولید و تامین محصولات ضدعفونی کننده مورد نیاز هم میهنان تا بازگشت تعادل به بازار با حداکثر ظرفیت و در سه شیفت کاری تولید و عرضه شود. همچنین برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه تولیدات را به صورت مستقیم در اختیار عموم مردم قرار می دهیم.

مدیرعامل شرکت ضمن تاکید بر تمامی تلاش هیات مدیره و مجموعه مدیران در راستای اهداف استراتژی شرکت و تامین نظر سهامداران گفت: سال 99 سال پرتلاش و چالش برای تولید کنندگان این حوزه خواهد بود؛ پرتلاش از این جهت که با حضور برند های جدید رقابت سخت تر میشود و پرچالش از این بابت که به همین نسبت تامین مواد اولیه نیز خود تعیین کننده نرخ تمام شده و میزان سود شرکت ها است.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24