Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

آخرین گزارش شاپرک و بررسی‌های روند پرداخت‌های الکترونیک کشور، نشان می‌دهد؛ پرداخت الکترونیک سامان همچون شش ماهه گذشته، نسبت به دیگر رقبای خود رشد قابل توجهی را در مجموعه سهم از تعداد و همچنین مبلغ تراکنش داشته است.

درخشش سپ در صنعت پرداخت الکترونیک کشور در آخرین گزارش شاپرک

بورس24 : آخرین گزارش شاپرک و بررسی‌های روند پرداخت‌های الکترونیک کشور، نشان می‌دهد؛ پرداخت الکترونیک سامان همچون شش ماهه گذشته، نسبت به دیگر رقبای خود رشد قابل توجهی را در مجموعه سهم از تعداد و همچنین مبلغ تراکنش داشته است.

به گزارش روابط عمومی سپ، در نتایج بررسی‌های این گزارش آمده است که شرکت پرداخت الکترونیک سامان دومین سهم از تعداد تراکنش در این صنعت را دارد و توانسته بیش از ۱۸ درصد از تعداد تراکنش‌ها را از آن خود کند و ‌به همین دلیل هم مطابق آخرین طبقه‌بندی رقابتی فهرست PSP ها، همچون گذشته گوی سبقت را از دیگر رقبای خود برباید و بیش از ۱۵ درصد از مبلغ تراکنش‌های کل را در این ماه به نام خود ثبت کند.

آخرین گزارش شاپرک تاکید می‌کند؛ پرداخت الکترونیک سامان به طورکلی روندی مثبت و رو به رشد داشته است و توانسته سهم‌های قاب توجهی از بازار تراکنش مالی را در بهمن‌ماه داشته باشد.

در این گزارش، مثل همیشه شرایط بازار هم به طور کلی تحلیل شده و آخرین وضعیت آن نشان می‌دهد؛

بیش از ۲میلیارد و ۳۱۲ میلیون تراکنش به ارزش بیش از سه میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال در شبکه شاپرک در بهمن‌ماه انجام شده که نسبت به دی ماه رشد4/69 درصدی در تعداد کل تراکنش و 15/33 درصدی در ارزش تراکنش داشته است.

این گزارش اضافه می‌کند: در ماه گذشته نزدیک به ۸۸/۸۸ درصد ابزار مورد استفاده در تجارت و مبادلات، کارت‌خوان فروشگاهی بوده و ابزارهای نو چون اینترنت و موبایل، به ترتیب در رتبه‌های بعدی انتخاب نشسته‌اند.

گزارش رسمی شاپرک به خوبی شرایط امروز بازار را توصیف و ارزیابی می‌کند که تعداد ابزارهای مورد استفاده در مبادلات و زیر نظر شاپرک افزایش داشته و همین تغییر در تعداد و افزایش ابزارهای پرداخت رشد تراکنش مالی در بهمن‌ ماه را هم باعث شده است.

منبع: روابط عمومی سپ

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24