Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در جمع مدیران ستادی تاصیکو و مدیران عامل شرکت های تابعه و وابسته از تحقق ۲ برابر شدن سود هر سهم خبر داد و گفت: تمام اهداف عملیاتی سال ۱۳۹۸ محقق شد.

رشد ۲ برابری EPS تاصیکو/ تمام اهداف عملیاتی سال ۹۸ هلدینگ محقق شد

بورس24 : مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در جمع مدیران ستادی تاصیکو و مدیران عامل شرکت های تابعه و وابسته از تحقق ۲ برابر شدن سود هر سهم خبر داد و گفت: تمام اهداف عملیاتی سال ۱۳۹۸ محقق شد.

اولین جلسه شورای راهبردی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با حضور مدیران عامل و معاونین شرکت های تابعه و وابسته و معاونین و مدیران ستادی صدر تامین برگزار شد.

غلامرضا سلیمانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در جلسه شورای راهبردی شرکت های تابعه و وابسته که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: عصر کرونا فصل جدیدی برای آنلاین کردن ارتباطات ایجاد کرده است به طوری که به صورت مجازی در خدمت همکارانمان در شرکت ها هستیم و از این پس هفتگی نیز جلسات متعدد با هیات مدیره ها و همکاران در شرکت های تابعه و وابسته به صورت مجازی خواهیم داشت.

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین از زحمات همه مدیران، هیات مدیره ها و مجموعه مدیریتی شرکت های تابعه تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: در سالی که گذشت همه با هم تلاش خوبی داشتیم و توانستیم بالاتر از اهدافی که وعده داده بودیم را محقق کردیم و انشالله امسال نیز با تمام تلاشمان سعی خواهیم کرد که در هلدینگ و شرکت های تابعه اهدافی که تدوین شده است را محقق کنیم.

وی اظهار داشت سود هر سهم که وعده دوبرابر شدن آن را در مجمع داده بودیم محقق شد و براین اساس رسما اعلام می کنیم EPS دو برابر شد.

منبع:‌ روابط عمومی صدر تامین

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24