Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس ٢۴ : یکی از مباحثی که این روزها در رابطه با بازار سرمایه مطرح شده موضوع افزایش ساعت کاری بورس است. گفته شده مسئولان در حال پیگیری افزایش ساعت معاملاتی بازار سرمایه تا ١۴:٣٠ هستند. مساله ای که به اعتقاد برخی از اهالی بازار سرمایه می تواند با چالش هایی همراه باشد که یکی از مهمترین آن ها عدم هماهنگی سیستم بانکی با این افزایش زمانی است ، زیرا پایان ساعت کاری بانک ها عمدتا تا ١٣:٣٠ دقیقه است. علی صحرایی مدیر عامل بورس تهران در گفت و گو با خبرنگار بورس ٢۴ درباره علت مطرح شدن موضوع افزایش ساعت کاری بورس ابراز داشت: در واقع مهمترین و عمده ترین علت مطرح شدن موضوع افزایش ساعت کاری بازار سرمایه به دلیل محدودیت های فنی است که هم اکنون در این زمینه وجود دارد...

ساعت معاملات بازار سهام دو ساعت افزایش می یابد؟

بورس24 : یکی از مباحثی که این روزها در رابطه با بازار سرمایه مطرح شده موضوع افزایش ساعت کاری بورس است. گفته شده مسئولان در حال پیگیری افزایش ساعت معاملاتی بازار سرمایه تا 14:30 هستند. مساله ای که به اعتقاد برخی از اهالی بازار سرمایه می تواند با چالش هایی همراه باشد که یکی از مهمترین آن ها عدم هماهنگی سیستم بانکی با این افزایش زمانی است ، زیرا پایان ساعت کاری بانک ها عمدتا تا 13:30 دقیقه است.

علی صحرایی مدیر عامل بورس تهران در گفت و گو با خبرنگار بورس24 درباره علت مطرح شدن موضوع افزایش ساعت کاری بورس ابراز داشت: در واقع مهمترین و عمده ترین علت مطرح شدن موضوع افزایش ساعت کاری بازار سرمایه به دلیل محدودیت های فنی است که هم اکنون در این زمینه وجود دارد.

او تاکید کرد: البته هنوز هیچ چیز در این باره قطعی نشده و موضوع در دست بررسی است و جزئیاتی از آن مشخص نشده که بتوان اعلام کرد.

وی درباره این که آیا سیستم بانکی توانایی هماهنگ شدن با افزایش ساعت کاری بورس تا ساعت 14:30 را خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: هیچگونه تداخلی در این زمینه وجود ندارد. زیرا تسویه بازار در همان روز انجام نمی شود. هم اکنون هم مدتی است که معاملات برخی از نمادهای عرضه اولیه بعد از ساعت بازار و تا ساعت 14 انجام می شود و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

صحرایی در پایان گفت: همانطور که اشاره شد هنوز هیچ اطلاعات و جزئیاتی در این خصوص مشخص نشده و به محض مشخص شدن و تصمیم گیری نهایی، تغییرات به صورت کامل و دقیق اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • عبدالخالق اولادی
    عبدالخالق اولادی

    ساعت کاری افزایش پیدا کنه ترافیک و فشار کاری روی سیستم کم میشه و نتیجه بهتری داره. حجم معاملات هم بیشتر مبشه

    4 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24